“ELENDIG BETJENING OG LANG VENTETID PÅ ALT”
Anmeldelse af Restaurant Nordvest

Restaurant Nordvest
Anmeldt 5. august 2020

jeg kan ikke anbefale denne restaurant vi havde bestilt bord til 10 kl. 18 og fik maden serveret 2 timer senere - Man var så opfindsom at servere forret og hovedret samtidig så enten kunne man nippe til forretten og derefter spise halvkold hovedret. Fandt æggeskaller i min rejecoktail og vores rødvin var nærmest som en gløk meget varm.
Jeg klagede naturligvis men ingen sympati fra Restauran Nordvest
Sørgeligt

Tak, janesT1914AD

Anmeldt 4. juli 2020 fra mobile enheder

Ærgerligt, at den nye ejer har valgt at gøre Nordvest til et helt ordinært sted med det typiske megalange menukort, hvor retterne er tilberedt uden omhu og personlighed. Det gælder også betjeningen på denne lørdag, hvor der dog var ganske travlt. Fair priser, fint hvis man bare skal have stillet sin sult og tørst.

Tak, jakobe483
Anmeldt 23. juni 2020 fra mobile enheder

Hyggeligt sted i hyggelig by.
Maden er desværre ikke værd at spise. Stjerneskud består af to friturestegte fiskefileter - nachos med kylling var frisk fra pose.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, davidvO5659WC
Anmeldt 10. marts 2020

Pæn lille spisested med en god atmosfærde - bordbestilling tilrådeligt. Det er muligt at sidde ude i gårdhaven og spiuse om sommeren. Flink vært der sørger for du har det godt

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Bodil C
Anmeldt 21. december 2019 fra mobile enheder

Super god betjening, fantastisk at sådan et lille sted langt ude på landet kan få så dygtig en kok. Besøg besøg besøg. Eneste grund til at det ikke er fem stjerner er at indretningen halter bagud i forhold til madniveauet. Priserne er 100% okay i forhold til niveauet.

Dato for besøg: december 2019
Tak, 464annetteg

Rejsende, der kiggede på Restaurant Nordvest, kiggede også på

Har du været i Restaurant Nordvest? Fortæl om dine oplevelser!