“Fuldstændig fantastisk !”

Gl. Avernæs
Køkkener: Dansk
Anmeldt 10. september 2020 fra mobile enheder

Fuldstændig fantastisk !

Smukkeste omgivelser og dejlig rolig atmosfære.

Venligt og hjælpsomt personale.

Har det hele til et afslappende ophold.
UdeFitness, løberuter, golfbane, udsigt, opholdsstuer, og meget mere..

Kan varmt anbefales og ikke sidste gang vi var der<3

Dato for besøg: september 2020
Tak, 727camillah

Anmeldt 10. august 2020

Var heldig at få det sidste bord. Da det var en rigtig dejlig sommeraften blev der dækket op på terrassen som har en helt fantastisk udsigt. Maden er der ikke noget at udsætte på. Ikke gourmetmad, men god veltilberedt restaurantmad. Søde tjenere og prisen var helt ok

Tak, annelouisenielsen68
Anmeldt 19. juli 2020 fra mobile enheder

God og hurtig betjening, når maden og omgivelser er ligeså kan det kun være godt.
Spætten var frisk og god med hvide asparges.

Tak, X8310BEmichaelg
Anmeldt 17. juli 2020 fra mobile enheder

Virkelig dejlig oplevelse. Alt var godt og økologisk i den 4 retters menu vi valgte. Der var dog ikke noget spisekort, så vores lidt selektive datter måtte spise det samme som os. Vi kunne muligvis have fået noget specielt til hende (vi spurgte ikke)

Fantastiske omgivelser , ville elske et weekendophold dette sted. Masser af små rum ude og inde til hygge .

Tak, 924lones
Anmeldt 10. juli 2020

Avernæs Spætten hedder stjerneskuddet her. Det måske bedste jeg endnu har fået. Smørstegte rødspætter er langt fra almindeligt, så alene det er til 5 stjerner. Hvide asparges, rejer mayo m.m alt var meget velsmagende. Laksen kunne jeg fint undvære! Udsigten fra rummet og alle de andre rum er bare super.

Tak, Poul R

Rejsende, der kiggede på Gl. Avernæs, kiggede også på

Assens, Fyn og Øer

Har du været i Gl. Avernæs? Fortæl om dine oplevelser!