“Frokost til forældrene - lur til baby”
Anmeldelse af Gl. Avernæs

Gl. Avernæs
Køkkener: Dansk
Anmeldt 3. august 2019 fra mobile enheder

Et smukt sted med dejlig mad g god betjening. Vi fik stjerneskud. Lækkert, friskt og velsmagende. Sønnike fik en dejlig lur under træerne i parken imens. Super sted med masser af ro og plads.

Dato for besøg: august 2019
Tak, christinalouiseh2017

Anmeldt 24. maj 2019

Vi fik en dejlig tre retters menu. Lokalt fremstillet og det meste økologisk. Både fisken til forret og kyllingen til hovedret var helt perfekt beredt.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, 236michaelh
Anmeldt 12. december 2018

Vi havde bestilt et kaffe/kage bord i december.
Vores forventninger blev indfriet. Smukke hyggelige lokaler, opmærksom og venlig personale.
Kagebordet var en dejlig oplevelse, virkelig lækker og lidt for enhver smag.
Kommer gerne igen

Dato for besøg: december 2018
Tak, Kalanchoe523
Anmeldt 6. november 2018

Virkelig lækkert og hyggeligt hotel. Beliggende i naturskønne omgivelser. Lige ved til vandet. Lige ved skov, hvor der var anlagt helt nyt udendørs motions/idræts anlæg af træ. Gode stier rundt i skoven.

Vi spiste på hotellets restaurant både morgen og aften, og det var virkelig lækkert mad. Økologisk. Dejlige omgivelser/indretning i restauranten, og super udsigt. Imødekommende og venligt personale på stedet i det hele taget.

Dato for besøg: april 2018
Tak, 512menoka
Anmeldt 28. juli 2018

Fantastisk terrasserestaurant med skøn udsigt. Lækker tilberedt mad og en venlig betjening der normalt er langt imellem. Tak for en skøn aften

Dato for besøg: juli 2018
1  Tak, lydac1

Rejsende, der kiggede på Gl. Avernæs, kiggede også på

Har du været i Gl. Avernæs? Fortæl om dine oplevelser!