Anmeldt d. 14. maj 2017

Min bror, fætter og jeg aflage et visit på Aa Strand camping i denne storbededags weekend. Det er virkelig en dejlig natur campingplads, med et meget venlig og gæstfrit værtspar, og nogle søde fastlæggere.

Faciliteterne på pladsen er ikke af nyeste dato, men der er pænt og rent, hvilket for mig er hvad der betyder mest. En dejlig lille detalje var, at der uden for køkkenet er opsat krukker med friske krydderurter - hyggeligt!

Vi boede i en lille hytte med en dobbelt seng, en køjeseng, et tekøkken og et lille spisebord, der ud over var den en lille veranda foran hytten hvor der var en lille grill og et havebord samt fire stole.

Weekenden har for vores vedkommende, stået på fiskeri - lige på den anden side af gaden, hvor vi fangede lidt fladfisk, hornfisk og en enkelt ørred (som der desværre slap væk). Det har været en fed weekend i skønne omgivelser.

Dato for ophold: maj 2017
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Christoffer Kaa... E
Anmeldt d. 6. marts 2017

Rigtig dejlig campingplads, hvor naturen er helt unik.
Der er mange seværdigheder rundt omkring campingpladsen, nemt at kører til.
Stranden er dejlig og der er et område hvor man kan gå nogle dejlige ture.

Dato for ophold: august 2016
1  Tak, Kenneth M