eDreams
StayForLong
Agoda.com
Destinia.com

Stort hotel med en rigtig god beliggenhed.
Venligt personale trods stor travlhed.
Fint morgenbord og rigtig gode middage.
En af deltagerne er mælkeallergiker. - Det taklede hotellet fantastisk, trods travlheden.

Dato for ophold: september 2021
Tak, JensenSkovlunde
Julie Nielsen, Direktør hos Gl. Avernaes Sinatur Hotel & Konference, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Hej!
Tusind tak for den flotte anmeldelse, vi sætter stor pris på, når vores gæster tager sig tid til og fortælle om deres oplevelse hos os :)
Dejligt, at I har nydt vores køkken.
Kom endelig og besøg os igen.

Anmeldt d. 31. august 2021

Gl. Avernæs ligger smukt og idyllisk på Sydfyn. Et godt sted, at hvile og lade batterierne op. Vi havde booket suiten, nr. 6, med altan med udsigt ud over vand og park.
Meget venligt og serviceminded personale, både i receptionen og i restauranten. Maden var en lækker oplevelse.
Kan klart anbefales og vi kommer gerne igen.

Værelsestip: Vælg en af Lux-værelserne.
Tak, Bente_Petersen
Julie Nielsen, Direktør hos Gl. Avernaes Sinatur Hotel & Konference, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. september 2021

Kære Bente
Tak for den flotte anmeldelse og tak fordi, du giver dig tid til og skrive den :)
Vi er glade for, at I har nydt vores sted og smukke omgivelser.
I er altid velkommen tilbage.
Rigtig god dag.

Anmeldt d. 19. august 2021

Ophold med 3 overnatninger på GL. Avernæs, Helnæs. Fantastisk service, den lækreste morgen- og aftenmiddag, stort udvalg af vine, smukke omgivelser ude som inde. En perle på Fyn. Udearealerne giver mulighed for fine gåture. Dejligt at hotellet lægger vægt på økologi og bruger egne produkter fra haven.

Tak, haravn
Julie Nielsen, Direktør hos Gl. Avernaes Sinatur Hotel & Konference, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. august 2021

Hej
Tusind tak for den flotte anmeldelse!
Dejligt, at I har nydt opholdet, samt vores sted. Og tak fordi I tager Jer tid til, at fortælle om Jeres oplevelse, det sætter vi stor pris på.
I ønskes en dejlig dag.

Anmeldt d. 14. august 2021 fra mobile enheder

Vi afholdt vores bryllupsfest der, vi fik den fest vi havde ønsket, alt fungerede perfekt, lige fra bookning i receptionen til råd og vejledning i arrangementet, maden var super lækker, betjeningen sød venlig og pletfri, alt fungerede mere end tilfredsstillende.

Tak, Hans1107
Julie Nielsen, Direktør hos Gl. Avernaes Sinatur Hotel & Konference, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. august 2021

Kære Hans,

Tillykke med jeres bryllup og tusinde tak, fordi du har ville give dig tid at anmelde os her.
Vi ønsker jer alt det bedste fremover og håber at se jer igen en anden gang.

God søndag,

Mvh. Matilde Kærgaard

Anmeldt d. 5. august 2021 fra mobile enheder

Vi fik et mindre dobbeltværelse - det var så småt at kufferter kun kunne være i skabet - ikke mulighed for at passere hinanden, eneste siddeplads var i sengen. Morgenmad super kedelig, aftensmad god - tjeneren vidste intet om vinen- portioner lidt små

Værelsestip: Ældre og pladskrævende kan umuligt benytte de små værelser
1  Tak, HanneM754

Kære Hanne,

Tak for besøget. Jeg vil anbefale jer at bestille et lux værelse hvis I besøger os igen, så får I bedre plads.
Vores standardværelser er små, desværre således er vores hus bygget.
Vi vil forsøge og lærer alle bedre om vinene i fremtiden, så de kan være godt forberedte til jer.
God søndag,

Mvh. Matilde Kærgaard