Anmeldt d. 23. oktober 2020

Vi havde købt et plus-weekend ophold med morgenmad og tre retter mad inkl.
Vores værelse var meget konferencepræget og ikke særlig hyggeligt, at der så ydermere hang et stort edderkoppespind i det ene hjørne, gjorde ikke oplevelsen bedre. Heldigvis var vejret fantastisk, så vi kunne nyde en flaske vin ud til vandet, meget dejligt. Fantastisk kunne vi desværre ikke kalde maden, forretten bestod af noget carpaccio af en slags, tydeligvis gjort klar om formiddagen, idet de små fine dutter med mayonaise havde trukket et sejt skind. Det er lidt sløjt, idet man skulle mene, at netop sådan en forret godt kunne være frisklavet uden at volde personalet de store problemer. Hovedretten bestod af et stykke pandestegt fisk og nogle ovnstegte kartofler samt lidt garniture, bevares det smagte da fint, men tvivler dog på, at det er en uddannet kok, som har stået for den tilberedning. Desserten var heldigvis ok. Men det samlede overblik er bare for cafeteria-agtigt og så hænger pris og kvalitet slet ikke sammen. Desværre.. - vi kommer ikke igen trods den fantastisk beliggenhed.

Tak, Sandra A
Svar fra ledelsen:Svarede d. 30. oktober 2020

Kære Sandra

Tak for jeres besøg.
Jeg vil gerne beklage at der var spindelvæv i loftet, det er naturligvis ikke vores normale standard.
Det tager vi straks fat i.

Der er kun uddannede kokke i vores køkken og alle menuerne tilbereder de selv. Så det er meget ærgerligt at høre at I syntes det var cafeteria stemning. Der skal naturligvis ikke være skind på mayonaisen og det går til tilbage til køkkenchefen med også får vi styr på det.

Jeg håber I alligevel havde et godt ophold og vil give os chancen en anden gang.

Receptionschef

Anmeldt d. 24. august 2020 fra mobile enheder

Vi fik et meget lille værelse der hvor kursisterne boede!
Ingen air-con, intet vindue der kunne åbnes - kun en dør ud til en gård (lignede en fængselsgård. Ingen telefon. Prisen ALT for høj - vi var der hvor kursisterne “larmede”
Synd for restauranten er i top og udsigt fra restauranten er superb!
Karakter for værelse 3/4 og restaurant 9/10.
Kan ikke anbefales som overnatningssted på varme sommerdage!

Dato for ophold: august 2020
Tak, 51Moliere
Svar fra ledelsen:Svarede d. 2. september 2020

Tak for jeres besøg på Gl. Avernæs.
Desværre er vores gamle hus her i Danmark ikke udstyret med aircondition, det er ikke så ofte at behovet er her i Danmark.
Vores værelser bruges både til kursister samt leissure gæster. Jeg er ked af at der har været larm fra andre gæster der generede jer, til en anden gang må I endelig henvende jer til os så skal vi nok tage hånd om sagen.

Dejligt at I nød vores restaurant.

Anmeldt d. 21. august 2020

Kun en overnatning, vi ville bare se stedet. Værelset kunne ikke være mindre, en skrivebordstol og en taburet. Taburetten var natbord . Kun døren kunne åbnes ud til en gård der godt kunne bruge en havemand og en maler. Nogle havemøbler havde også hjulpet. Vi spurgte om vi kunne få et andet værelse men alt optaget. Vi mener det er værelser som de bruger til kursister. Der var hverken røgalarm eller telefon på værelset.
Restauranten maden/personalet er fantastisk, de redder virkelig stedet.
Stedet ligger skønt, restauranten fantastisk men personalet i receptionen er fuldstændig ligeglase med kunderne.

Dato for ophold: august 2020
Tak, JetteV20142014
Svar fra ledelsen:Svarede d. 2. september 2020

Kære Jette
Tak for jeres besøg.
Vores værelser er desværre meget små - Det ved vi godt.

Vi gør dog også altid opmærksom på det ved booking og opfordrer til at I kommer ud og benytter vores mange skønne fælles arealer.
Vi har ikke havemøbler i de små gårde da de fleste gæster ynder at sidde på en af de 3 store terasser hvorfra man også har den fantastiske udsigt til havet.

Der er naturligvis brandalarm på alle værelser. Dette er den hvide boks hvorpå der er monteret en pyntefugl.

Dejligt at I nød vores restaurant. Jeg er ked af at I har haft en dårligt oplevelse i vores reception dette er bestemt ikke kutyme da vi ønsker at være nærværende og serviceminded. Jeg er utrolig ked af jeres triste oplevelse hos os men håber at I har mod til at komme igen en anden gang og opleve det rigtige Gl. Avernæs og den ånd vi ellers står for.

Receptionschef

Anmeldt d. 27. juli 2020 fra mobile enheder

Basis rum er dødsyge og kønsløse. Døde fluer i vindueskarmen. Receptionisten virkede uinteresseret og stod ikke engang op, når man talte med vedkommende. Hele konference delen minder om et hospital og man har valgt at blokere noget af udsynet med gardiner og rengøringsvogne bag. Morgenmaden var minimal med portionsanretninger der var alt for små, og indeholdt f.eks pålæg som ikke alle bryder sig om. Fantastisk natur omkring, men det burde hedde Gl. Avernæs Konference og Sinatur hotel.

Tak, Rune120
Svar fra ledelsen:Svarede d. 29. juli 2020

Kære Rune
Tak for din anmeldelse.
Vi er rigtig kede af, at du har haft en kedelig oplevelse hos os - det er bestemt ikke det vi stræber efter.
Vores standard-værelser er præget af, at vi er et konferencecenter, men jeg kan kun anbefale og opgradere til et lux-værelse i den gamle del af hotellet. Og mht. døde fluer, lader jeg det straks gå videre til rengøringen, det skal der selvfølgelig ikke være :)
Vores morgenmadsplatter skyldes corona, samt vi har fokus på madspild. Man er altid mere end velkommen til, at bede om mere.
Vi er bestemt ikke uinteresserede i vores gæster, så jeg beklager, at det har været Jeres indtryk. Det er aldrig vores hensigt.
Jeg håber du får en rigtig dejlig sommer.
Mvh. Julie

Anmeldt d. 23. juli 2020 fra mobile enheder

Tilbygningen og de tilhørende værelser er ret kønsløse, og skriger af kedelig konference. Dette er synd da hovedbygningen er flot nok i sig selv. Servicen var ikke super god, vi fik at vide i receptionen at morgenmaden var til 30 minutter senere end hvad der stod ude foran restauranten. Morgenmaden var ret kedeligt, hvilket dog kan skyldes corona.
Omgivelserne er dog ret fantastiske med meget smuk natur og mulighed for gåture.

Tak, Mark2970
Svar fra ledelsen:Svarede d. 29. juli 2020

Kære Mark,
Tak for din anmeldelse.
Vi er selvfølgelig kede af, at du har været skuffet over dit ophold.
Vi er primært et konferencehotel, hvilket også afspejler sig på værelserne. Jeg kan dog altid anbefale og booke et lux-værelse, som ligger i vores hovedbygning og er indrettet i den gamle stil :)
Vi beklager i har fået et forkert morgenmadstidspunkt, det må være en fejl-40 og det beklager vi selvfølgelig.
Rigtig god sommer.
Mvh. Julie