Anmeldt d. 24. august 2020 fra mobile enheder

Vi fik et meget lille værelse der hvor kursisterne boede!
Ingen air-con, intet vindue der kunne åbnes - kun en dør ud til en gård (lignede en fængselsgård. Ingen telefon. Prisen ALT for høj - vi var der hvor kursisterne “larmede”
Synd for restauranten er i top og udsigt fra restauranten er superb!
Karakter for værelse 3/4 og restaurant 9/10.
Kan ikke anbefales som overnatningssted på varme sommerdage!

Dato for ophold: august 2020
Tak, 51Moliere
Svar fra ledelsen:Svarede d. 2. september 2020

Tak for jeres besøg på Gl. Avernæs.
Desværre er vores gamle hus her i Danmark ikke udstyret med aircondition, det er ikke så ofte at behovet er her i Danmark.
Vores værelser bruges både til kursister samt leissure gæster. Jeg er ked af at der har været larm fra andre gæster der generede jer, til en anden gang må I endelig henvende jer til os så skal vi nok tage hånd om sagen.

Dejligt at I nød vores restaurant.

Mvh. Matilde Kærgaard

Anmeldt d. 21. august 2020

Kun en overnatning, vi ville bare se stedet. Værelset kunne ikke være mindre, en skrivebordstol og en taburet. Taburetten var natbord . Kun døren kunne åbnes ud til en gård der godt kunne bruge en havemand og en maler. Nogle havemøbler havde også hjulpet. Vi spurgte om vi kunne få et andet værelse men alt optaget. Vi mener det er værelser som de bruger til kursister. Der var hverken røgalarm eller telefon på værelset.
Restauranten maden/personalet er fantastisk, de redder virkelig stedet.
Stedet ligger skønt, restauranten fantastisk men personalet i receptionen er fuldstændig ligeglase med kunderne.

Dato for ophold: august 2020
Tak, JetteV20142014
Svar fra ledelsen:Svarede d. 2. september 2020

Kære Jette
Tak for jeres besøg.
Vores værelser er desværre meget små - Det ved vi godt.

Vi gør dog også altid opmærksom på det ved booking og opfordrer til at I kommer ud og benytter vores mange skønne fælles arealer.
Vi har ikke havemøbler i de små gårde da de fleste gæster ynder at sidde på en af de 3 store terasser hvorfra man også har den fantastiske udsigt til havet.

Der er naturligvis brandalarm på alle værelser. Dette er den hvide boks hvorpå der er monteret en pyntefugl.

Dejligt at I nød vores restaurant. Jeg er ked af at I har haft en dårligt oplevelse i vores reception dette er bestemt ikke kutyme da vi ønsker at være nærværende og serviceminded. Jeg er utrolig ked af jeres triste oplevelse hos os men håber at I har mod til at komme igen en anden gang og opleve det rigtige Gl. Avernæs og den ånd vi ellers står for.

Mvh. Matilde Kærgaard
Receptionschef

Anmeldt d. 27. juli 2020 fra mobile enheder

Basis rum er dødsyge og kønsløse. Døde fluer i vindueskarmen. Receptionisten virkede uinteresseret og stod ikke engang op, når man talte med vedkommende. Hele konference delen minder om et hospital og man har valgt at blokere noget af udsynet med gardiner og rengøringsvogne bag. Morgenmaden var minimal med portionsanretninger der var alt for små, og indeholdt f.eks pålæg som ikke alle bryder sig om. Fantastisk natur omkring, men det burde hedde Gl. Avernæs Konference og Sinatur hotel.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Rune120
Svar fra ledelsen:Svarede d. 29. juli 2020

Kære Rune
Tak for din anmeldelse.
Vi er rigtig kede af, at du har haft en kedelig oplevelse hos os - det er bestemt ikke det vi stræber efter.
Vores standard-værelser er præget af, at vi er et konferencecenter, men jeg kan kun anbefale og opgradere til et lux-værelse i den gamle del af hotellet. Og mht. døde fluer, lader jeg det straks gå videre til rengøringen, det skal der selvfølgelig ikke være :)
Vores morgenmadsplatter skyldes corona, samt vi har fokus på madspild. Man er altid mere end velkommen til, at bede om mere.
Vi er bestemt ikke uinteresserede i vores gæster, så jeg beklager, at det har været Jeres indtryk. Det er aldrig vores hensigt.
Jeg håber du får en rigtig dejlig sommer.
Mvh. Julie

Anmeldt d. 23. juli 2020 fra mobile enheder

Tilbygningen og de tilhørende værelser er ret kønsløse, og skriger af kedelig konference. Dette er synd da hovedbygningen er flot nok i sig selv. Servicen var ikke super god, vi fik at vide i receptionen at morgenmaden var til 30 minutter senere end hvad der stod ude foran restauranten. Morgenmaden var ret kedeligt, hvilket dog kan skyldes corona.
Omgivelserne er dog ret fantastiske med meget smuk natur og mulighed for gåture.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Mark2970
Svar fra ledelsen:Svarede d. 29. juli 2020

Kære Mark,
Tak for din anmeldelse.
Vi er selvfølgelig kede af, at du har været skuffet over dit ophold.
Vi er primært et konferencehotel, hvilket også afspejler sig på værelserne. Jeg kan dog altid anbefale og booke et lux-værelse, som ligger i vores hovedbygning og er indrettet i den gamle stil :)
Vi beklager i har fået et forkert morgenmadstidspunkt, det må være en fejl-40 og det beklager vi selvfølgelig.
Rigtig god sommer.
Mvh. Julie

Anmeldt d. 19. juli 2020 fra mobile enheder

En veninde og jeg havde booket et 2 dages ophold med 2 retters middag den første aften og eftermiddagskaffe/kage samt 3 retters middag på dag 2. Derudover naturligvis morgenmad.
Ankomsten og modtagelsen var helt perfekt - imødekommende og informerende receptionist og der var styr på tider til både morgenmad og middag (corona-hensyn opfyldt).
Vi havde booket 2 af de små dobbeltværelser, og de var fine som enkeltværelser. Vær opmærksom på at de ligger ud til en gårdhave, og udsigten er derfor en mur.... for os var det fint - så meget tid bruger man jo ikke på værelset og både sengens og rengøringens kvalitet var god.
Restaturanten var helt særlig - dejlig mad og virkelig god betjening. Den første aften kunne vi sidde på terasssen med en fantastisk udsigt og dagen efter inde i den hyggeligt indrettede maritime restaurant. Personalet var venlige, hjælpsomme og opmærksomme.
Morgenmaden var enkel men tilstrækkelig. En tallerken med et blødkogt æg, pålæg, ost, lille crossaint, brød og et glas juice. Derudover kunne man supplere med yoghurt med knas, frugt/grønt, marmelade og nutella.
Omgivelserne er virkelig smukke - haven (nærmere parken) var velholdt og planlagt og udsigten til vandet er afslappende.
Alt i alt en meget positiv oplevelse og jeg anbefaler vidt og bredt.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, 749annis
Svar fra ledelsen:Svarede d. 20. juli 2020

Tusinde tak for jeres besøg og pæne anmeldelse.
Den er vi meget glade for :)

Det er så dejligt at høre, at I har nydt Jeres ophold til fulde.

Kom endelig og besøg og en anden gang.
Rigtig god dag.

Mvh. Julie Pedersen