Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
CheapTickets
Anmeldt d. 7. august 2018

Den 28. juli 2018 inviterede vi 35 venner og familie til middag på Gl. Avernæs.
Ca. 2 timer før middagen kom en medarbejder med vinkortet og bad os vælge vine. Vi blev lidt forbavsede, da vi havde bestilt vin ad libitum. I alt 3 gange blev vi kaldt ind i receptionen angående vin, og vi skar igennem og bestilte vin ad libitum. Vores gæster kunne ikke undgå at se, at noget var galt, og sagde, at vi kunne da bare få en øl til maden. Det blev en middag i trykket stemning.
Til morgenmaden havde en af vores venner sat sin taske, tallerken og kop på et bord og var gået efter lidt mere, da hun kom tilbage var tingene flyttet til et andet bord, og et par forklarede, at de var stamgæster og plejede at sidde ved det bord. Det samme skete for et andet par, der sad og spiste ved et bord, da et par stamgæster forlangte at de flyttede, hvilket de gjorde.
Gl. Avernæs har bagefter indrømmet, at vores tilbud var med vin ad libitum, men det hjælper jo ikke meget.
Er man i området er der ikke langt til Hindsgavl i Middelfart – her får man en ordentlig behandling, og der er ikke forskel på kunderne.

Tak, Bent L
gla783, Gæsteansvarlig hos Gl. Avernaes Sinatur Hotel & Konference, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. august 2018

Kære Bent

Vi beklager dybt jeres oplevelser omkring jeres ophold her hos os, samt at vi ikke har levet op til vores ellers så høje standard.
Alle informationer er videregivet til ledelsen, så vi sikre os at dette aldrig sker igen.
Desværre kan vi ikke spole tiden tilbage og ændre på jeres dårlige oplevelser, men vi håber at I trods alt havde en hyggelig aften med jeres gæster.

Mvh. Gl. Avernæs

Anmeldt d. 12. juli 2018

Fantastiske omgivelser - personale - smukke værelser med MØRKLÆGNINGSGARDINER :-) lækkere faciliteter i form af ro i de smukke omgivelser, spil for alle aldre og alle i alle afskygninger til store og små, skønne “små” haver til hver værelse fløj, og i vores var den lukket. Perfekt til rejerne med små børn og med en lille trappe op til en bænk, hvor man kunne nyde udsigter mens børn legerede eller sov lige i værelserne ved ved side af. Helt perfekt på alle fronter!
En tak til stedet for et par perfekte dage med ren idyl!

Værelsestip: Der er de lækkereste familie værelser, med mulighed for at få en lukket gård, ideelt til familier med små børn.
Tak, Pernille R
gla783, Gæsteansvarlig hos Gl. Avernaes Sinatur Hotel & Konference, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. juli 2018

Kære Pernille
Tusind tak for din anmeldelse. Den er vi virkelig glad for!
Det er så dejligt og høre at vores gæster har haft det godt.
Kom endelig og besøg os en anden gang.

Gl. Avernæs

Anmeldt d. 10. juli 2018 fra mobile enheder

Vi var med til Frederiks og Annes bryllup på Gl. Avernaes. Alt var gennemført og perfekt. Alle 3-retters mad var virkelig lækkert! Serveringen var god og der var styr på alt hele aftnen. Alle gæster kunne læne sig tilbage med fuld tillid til det professionelle personale. Tak fordi i var med til at give Frederik og Anne det eventyrlige bryllup, som de drømte om. Det bedtyder ALT for den nærmeste familie.

1  Tak, kristinam_llerb
gla783, Gæsteansvarlig hos Gl. Avernaes Sinatur Hotel & Konference, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. juli 2018

Kære Kristina

Tusind tak for din anmeldelse. Det betyder meget og høre hvordan vores gæster har oplevet os og vores sted.
Vi er rigtig glade for at høre at I havde det dejligt.

God dag.

Gl.Avernæs

Anmeldt d. 3. juli 2018

Dejligt hotel den fineste beliggenhed. God og ærlig mad. Værelserne er ikke så store, men der er hvad man har brug for ,og jeg kommer ikke på Gl.Avernæs for at opholde mig på værelset. Skønne opholdsrum hvor man har holdt den oprindelige stil . Fint at restauranten har fået et facelift. Hyggeligt

• Rejsetype: Rejste alene
Tak, susanhviid
gla783, Receptionist hos Gl. Avernaes Sinatur Hotel & Konference, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. juli 2018

Kære Susan
Dejligt at du nød dit ophold og vores lille sted.
Vi er også selv meget glade for vores renoverering af restaurant, værelser og reception.
God dag til dig og på gensyn.

Anmeldt d. 20. juni 2018

Vi kommer på Gl. Avernæs mindst en gang om året. Alt er godt på Gl. Avernæs - Okay det er et konferencested, så værelserne er standard værelser for et konferencested.
Men man føler på ingen måde trang til at blive på værelserne, da for det første omgivelserne er så utrolig smukke med en stor park lige ned til vandet. og for det andet, indenfor er der så hyggeligt indrettet med bibliotek og dagligstue indrettet i gammeldags stil og tilmed er der det skønneste kunst på væggene med Fynbomalerne, i sig selv en grund til at indlogere sig på Hotellet.
Tilmed er det fantastisk mad man får, både morgenmad og aftensmad.
mvh.
Jette

Dato for ophold: juli 2017
Tak, JetteB144

Kære Jette

Tak for din anmeldelse og dit besøg på Gl. Avernæs - Det er vi rigtigt glade for.
Altid dejligt med gæster der kommer igen og igen.
Vi er glade for at I nyder vores sted og omgivelser og vil glæde os til at se jer endnu engang.

Rigtig god dag.

Gl. Avernæs