Anmeldt d. 6. juli 2014

Jeg har overnatter på Gl. Avernæs tre gange, ved forskellige lejligheder, og har været yderst tilfreds alle tre gange.
Beliggenheden er smuk og væk fra stress og larm.
Personalet er meget opmærksomt og venligt.
Maden, primært økologisk og lokal, har været en nydelse alle tre gange.
Altså, kan jeg absolut anbefale dette sted!

Dato for ophold: juli 2014
Tak, Kristine L
Anmeldt d. 10. marts 2014

Vi var på familietur, 8 personer, vi boede i mini dbb. værelser, vi boede på vores "egen gang" det fungerede super godt, da værelserne var små var der ikke mulighed for at opholder sig her, men stole på gangen fungerede for os.
Disse værelser oprindeligt enkeltværelser, så den ekstra box madras der er stillet ind på værelset er desværre en rigtig dårlig oplevelse at ligge på, ingen point for den.

Vi spiste meget lækker mad, og hyggede i kælderen med diverse spil, pool, bortennis, dart, bordfodbold osv.

Dato for ophold: marts 2014
1  Tak, Danishtravelwoman
Anmeldt d. 28. juni 2013

Et for mig ukendt område af det smukke Fynske landskab, med Lillebælt på den ene side og Helnæs bugten på den anden. Det smukke hotel ligger i en stor park, med mange muligheder for aktiviteter som golf, gå og cykelture.
Maden er et kapitel for sig, serveret som på de fineste restauranter,og hvis bedømmerne kom udenfor storbyerne, er jeg sikker på hotellet ville kunne få en Michelin stjerne for maden, der er uovertruffen. Serveringen er perfekt, hver ret bliver præsenteret før serveringen og betjeningen er første klasses.
Konferencelokalerne er tæt på det perfekte. Lydkvaliteten er meget fin, men stolene er ikke optimale til formålet.

Værelsestip: Personlig foretrækker jeg østfløjen, enkelt udstyret værelser, med det mest nødvendige,men uden luksus. Pænt og rent.
Dato for ophold: juni 2013
  • Rejsetype: Rejste med venner
1  Tak, Leif C
Anmeldt d. 11. november 2012

Morten Grimsgaard har igen givet min hustru og jeg den lækre oplevelser at få 6 smagsoplevelser tilsat Pol Roger Champagne.
Det blev til 6 forskellige Champagner fra Pol Roger med Cuveé Winston Churchill som absolut toppen.
Maden bestod af skinke fra Fanø, musling og østers, pigvar, due og and, friske oste, pæretærte med æbleparfait serveret delikat med mange små finesser.
Afsluttet med kaffe og kraftige chokoladebidder og derefter i seng i Tårnværelset.
Alt sammen til meget rimelige priser.
Et besøg på Gl. Avernæs er altid en god oplevelse!

Værelsestip: Alle værelser har en høj standard
Dato for ophold: november 2012
3  Tak, LarsS974
Anmeldt d. 27. oktober 2012

Egentlig var jeg meget godt tilfreds med vores overnatning på stedet, for naturomgivelserne var fantastisk smukke, og det er det som trækker det op på 4 stjerner inkl et smukt bibliotek. Jeg var der med min mand fordi vi havde gøremål på Fyn. Pænt værelse med gode senge, men der var blevet sprayet med et eller andet besynderligt lugtende produkt så der skulle en gennemgribende udluftning til.
Morgenmaden var ikke værd at skrive hjem om. Der var en venlig betjening.
Der er langt mellem ordentlige overnatningssteder i denne ende af Fyn, og det kunne skam have været meget værre :-)

Værelsestip: Prøv at få et værelse med udsigt
Dato for ophold: februar 2012
Tak, Visitor_unik