182 US$
Priceline182 US$
Travelocity176 US$
Agoda.com190 US$
Anmeldt d. 26. september 2022

Et super hyggeligt sted, der får en til at føle sig velkommen og individuelt behandlet. Det var en super oplevelse vi havde som vinklub at besøge stedet og få en dejlig vinsmagning i tipien med bål og hyggelig stemning.
Helt klart en oplevelse vi kan anbefale til andre.

Dato for ophold: september 2022
Tak, mortenb163
Anmeldt d. 19. september 2022

Perfekt beliggenhed til afslapning og nydelsen af naturen. Luksus velær med Andrea Rudolph Care produkter.
Prima mad med fokus på lokale råvare og madspild.
Ideel til både par og større familie/virksomheds sammenkomster

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, kirstenc901
Anmeldt d. 11. september 2022

Helt igennem dejligt sted. Hyggelig atmosfære, smukke omgivelser, udsøgt mad og nærværende & professionel betjening fra et personale, som oser af overskud og reel glæde ved sit srbejde

Vi kommer helt sikkert igen en anden gang

Dato for ophold: september 2022
Tak, PeerSoerensen55
Anmeldt d. 22. august 2022

Vi har efterhånden besøgt Gl. Brydegaard en del gange. Vi vender tilbage til nærværet, roen og naturen. Det er et skønt sted med smuk natur, tæt på skov og vand. Servicen er nærværende, rolig og personlig. Du føler dig velkommen til hver en tid. Maden er bæredygtig, æstetisk og smagfuld. Der er en god atmosfære og rum for hver en lyst. Ude og inde, den lille pejsestue er hyggelig om vinteren, ligesom alle udendørs mulighederne om sommeren, forår og efterår er skøn.

Værelsestip: Lejlighederne er hyggelige som par eller som familie. Lyset er skønt som par, lyst og lækkert med flot rolig udsigt.
Tak, laurabY7164PF
Anmeldt d. 8. august 2022 fra mobile enheder

Gl. Brydegaard er et rigtigt dejligt sted. Maden er god, omgivelserne er smukke, personale er søde, tipierne er skønne at tænde bål i om aftenen. Jeg anbefaler stedet både til arrangementer, en romantisk tur og afslapning/ hygge med venner og familie.

Tak, LeneRingsmose