Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com152 US$
Priceline151 US$
Hotels.com152 US$
Travelocity152 US$
eDreams151 US$
Orbitz.com152 US$
Anmeldt d. 16. maj 2022 fra mobile enheder

Familiearrangement - mindre selskab på 14.
Fint særskilt lokale, dejlige udenomsareal som kunne nydes ind imellem den forudbestilte 5 retters middag.
Startende ud med lækker aspagessuppe med krydderurteolie. Herefter en udmærket fiskeanretning med kuller og tilbehør. Efterfølgende oksemørbrad med lækre aspages og øvrig germüse. Afslutningsvis et par kedelige fastoste, uden den store udfordring af vores smagsløg, serveret med få stykker knækbrød og tilbehør. Sommerbirds chokolade og kaffe mm til slut.

Det blev forventet af personalet (der virkede noget uerfaren) at vi spiste fisk, oksesteg og ost af samme tallerken, det var først efter vi var insisterende at der kom ren tallerken på efter fisken. Den samme kamp skulle vi tage inden osten. Med to af os i selskabet (tidligere arbejdende i branchen) stiller vi os meget undrende?! Da det påpeges ved betaling af arrangementet, siger de at det er vanlig kutyme når der ikke er tale om tallerkenservering.
Det er simpelthen et forkert sted ‘at spare’ på en alt-i-alt udmærket madoplevelse.

Dato for ophold: maj 2022
Tak, TennaPedersenKlit
Anmeldt d. 1. maj 2022

Vi havde fornøjelsen at bo Det lille hus, som er et super hyggeligt gammelt bindingsværkshus lige ved siden af hovedbygningen. Uanset hvor man kigger hen på gården er der små ting, som får dig til at være nærværende. Man glemmer dagligdagens stress og jag og kan bare nyde de lækre måltider og den udsøgte vin. Der er ingen forstyrrende tvér eller andet til at tage fokus fra dét at være lige dér, sammen med én du holder af :) der er flere forslag til skønne gå og løberuter, som vi også benyttede os af. Personalet var super sød og venlig og vi følte os bestemt set og værdsatte hele vejen igennem. Vores bedste anbefalinger til Gl Brydegaard.

Dato for ophold: april 2022
Tak, diananX5229OI
Anmeldt d. 28. februar 2022

Gl. Brydegaard er et sted man vender tilbage til igen og igen. Jeg har afholdt flere firmaarrangementer der - fra det lille teammøde til den større julefrokost.

Er du til den store hotelmorgenbuffet, er det ikke stedet, men er du til veltillavet mad med gode råvarer, er det stedet. Og der er nok af det.

Alerhyggeligst er det at ende aftenen i en af tipierne med bål og en kop kaffe eller et glas rødvin. Ethvert heldagsmøde rundes godt af rundt om et bål!

Dato for ophold: februar 2022
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 289bettinaf
GammelBrydegaard GlBrydegaard, Ejer hos Gl. Brydegaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. marts 2022

Kære Bettina,
Tusinde tak for, at du tog dig tid til at skrive de søde ord, det betyder meget for os. Vi vil til hver en tid byde jer velkommen til endnu en hyggelig stund her på gården.
De bedste hilsner
Gl. Brydegaard

Anmeldt d. 9. februar 2022

Jeg er selv fra området, så er kommet på Gl. Brydegaard gennem flere år. Maden er altid lige i skabet og en stor smagsoplevelse. Friske råvarer og dygtige kokke.
Naturomgivelserne er noget helt særligt og man trækker lige vejret lidt mere ned i maven, end derhjemme.

Værelsestip: Værelserne i Lyset er mindre, men med god adgang til stranden.
Dato for ophold: september 2021
Tak, Pernille_Flensted
Anmeldt d. 21. juli 2021 fra mobile enheder

Vi var en gruppe på cykeltur med dyre cykler, som fik eget rum - meget værdsat. Alt fungerede super, også fælles toilet/bad (selv om vi er forvente i den retning). Alle søde og imødekommende. Maden på restaurant super god (vi havde meget begrænset tøj med, men ikke noget problem). Morgenmad meget lækker også ! Vi kommer igen!!

Dato for ophold: juli 2021
Tak, 601pernillej