173 $
Expedia.com173 $
Priceline
eDreams173 $
Anmeldt d. 20. juli 2021

Vi havde glædet os til 2 dage på Gl. Brydegaard men det eneste vi kom hjem med var en oplevelse af et hotel hvor alt service, der har med mad af gøre, var et stort kaos og ordret service var på ingen måde noget til Gl. Brydegaard. Vi ankom omkring 18 tiden, ringen på klokken i reception, kort efter kom en ung mand til syne og undskylde at han ikke vidste noget, men ville få fat i hende der havde styr på det. Kort tid efter kom en meget stresset dame til syne. Vi fik stukket en konvolut i hånden og fik vores værelse nummer, og fik af vide hvor restauranten var henne, og væk var hun. Med MEGET møje og besvær finder vi vores værelse, som ikke viste sig at være på selve gården, men 100m væk. Det ville har være meget nemt at finde hvis den meget stressede dame, havde brugt 2 min. ekstra på at smile og fortælle os hvor vi skulle gå hen.
Vi går ned til restauranten, hvor vi bliver henvist til et bord. Vi oplever et stort kaos, hvor de 3 tjener løber rundt som hovedløse høns, og prøver at få styr på det hul de er ved at grave sig selv ned i. Efter et stykke tid kommer en ung tjener over til os med ordene: "I skal bestille mad" Det var nok ikke det hun ville sige, men det var sådan det kom ud. Vi bestiller forret og en hovedret, et glas hvidvin og et glas rødvin til hovedretten. Mens vi venter på forretten, observer vi "overtjeneren" skælde gæster ud for at flytte bord over til et (hvad jeg gætter på er et mindre støjende bord.) Det lyder som om at gæsterne ender med at undskylde at de flyttede bord.

Forretten ankommer og bliver sat på vores bord, ingen smil, ingen servering, ingen forklaring på, hvad vi skal til at spise, den bliver bare sat på bordet.
Forretten er 1 skefuld fisk med noget tilbehør oven på, der forøvrigt ikke smagte af særligt meget. Da vi er færdige med forretten, bliver tallerkener fjernet, stadig uden smil eller noget anden form for antydning af, at de er glade for at have os som gæst.
Efter et stykke tid for vi vores hovedret, den bliver sat på bordet, stadig uden smil, velbekomme, eller anden for service der antyder at de er glade for at se os. Hovedretten er ganske fin, kødet er mørt, men jeg ved ikke hvad resten er da det aldrig blev præsenteret.
Men der er nogle meget fine nye kartofler til, som er kogt lige som de skulle være. Desværre har jeg en fæl mistanke om at kartofler er rester fra en andet bord, da der kun er persille på en enkle kartofler der ligger helt nede i bunden, og persille er ikke frisk men bærer præ af at være flere timer gamle. Vi prøve at føre en samtale som man normale ville gøre når man er på restaurant, men da vi begge er hørehæmmet opgiver vi i larmen af skrigende unger og tjenernes hurtige skridt hen over perlestenen. Efter hovedretten bestiller vi cafe latte, vi får sort stempel kaffe. Jeg er tvivl om den unge tjener overhoved ved, hvad cafe latte er, eller om det bare var en fejl at vi fik sort kaffe.
Vi opgiver at spørge om caffe latte.
Til morgenmaden spørger vi om vi ikke må sidde udenfor i det dejlige vejr. Jo, det må vi gerne, hvorefter vi for en bakke stukket i hånden, og beskeden om at vi selv må flytte vores tallerkener uden for.!!

Kære Gl. Brydegaard
Jeres manglede service i restauranten er noget at det ringeste jeg har oplevet. Ingen smil, ingen velkommen, intet!!!
Og hvis i vælger at have teenagere som tjenere er det jeres pligt at uddanne dem korrekt. Det er de tydeligvis ikke blevet. Samtidig kræver det en voksen i restauranten der kan bevare overblikket og få styr på situationen, det formåede I heller ikke. Det kræver ganske få ting at få en gæst til at føle sig velkommen på en restaurant, i formåede ikke at opfylde nogle af dem.

På vores tur i det sydfynske spiste vi både frokost og aftensmad på de små lokale restauranter hvor prisen var en 1/4 af jeres, de formåede alle at opfylde de simple krav, hvor man føler sig velkommen. Det var tilfældigvis også teenanger der stod for serveringen.

Jeg kan derfor ikke anbefale GL. Brydegaard til andre.

Dato for ophold: juni 2021
Tak, Denmyos
Anmeldt d. 11. juni 2021

Efter en pause på 2 år vendte vi tilbage til "gården" på et 2 dages ophold, og det var et dejligt gensyn. Værelset var som sidst rigtig fint, og vi manglede intet. Desværre var vi de eneste gæster det første døgn, og vi fik derfor et tilbud om at spise på Gl. Avernæs, 1.5 km længere nede ad vejen ( og en smuk travetur langs stranden). Det var en rigtig god oplevelse, og stedet kan varmt anbefales.
Dagen efter fik vi en tre retters menu på Gl. Brydegaard, lækker og velsmagende mad som sidst. Desværre savnede vi lidt mere opmærksomhed fra persnalet, der serverede, og maden blev ikke serveret med "sjæl". Vi bestilte en vinmenu, der viste sig at være lidt sparsom. Et vinglas er ikke en veldefineret størrelse, men "glassene" var noget mindre end sidst, vi besøgte stedet og væsentlig mindre end på Gl. Avernæs. Vinen var OK, men blev serveret lidt uprofessionelt.
Til gengæld var personalet i receptionen meget opmærksomme og hjælpsomme.

Dato for ophold: maj 2021
Tak, Kirsten S
Anmeldt d. 23. maj 2021 fra mobile enheder

Her serveres 3, 5 eller så mange du ønsker- retter. Vores 3 retters menu var nøje sammensat af kokken og tilberedt til perfektion.
Falsled Kro kan en masse. Gl. brydegaard kan sagtens følge med.
Høflig, sød og nærværende betjening.
Kør gerne en omvej for denne oplevelse.

Dato for ophold: maj 2021
Tak, Naja W
Anmeldt d. 21. marts 2021

Er lige kommet hjem efter 2 skønne nætter på Gl. Brydergaard. Modsat andre anmeldelser nød vi, at der ikke var fjernsyn på værelset - der var så mange andre og bedre ting at give sig til. Dejlig autentisk atmosfære og skøn mad. Alle gjorde alt for at få os til at føle os velkommen og tilpasse. Vi nød skønne gåture, morgendyp i havet, bål i tipi, fodbad og ja, jeg kunne blive ved - alt sammen noget der slår et tv.....
Vi kommer igen.

Dato for ophold: marts 2021
Tak, Pia S
Anmeldt d. 16. marts 2021

Super hyggeligt og velbeliggende hotel i rolige og naturskønne omgivelser, kan varmt anbefales. Pænt og i orden med et imødekommende personale trods Covid 19 tider.
Kort afstand til større byer og en masse flotte herregårde på syd Fyn.
Vi havde to overnatninger og var meget tilfredse, alt klappede som det skulle.

Dato for ophold: marts 2021
Tak, 391perb