173 $
Gratis afbestilling indtil d. 02/10/21
Book nu, betal under opholdet
Travelocity
Expedia.com173 $
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt d. 23. maj 2021 fra mobile enheder

Her serveres 3, 5 eller så mange du ønsker- retter. Vores 3 retters menu var nøje sammensat af kokken og tilberedt til perfektion.
Falsled Kro kan en masse. Gl. brydegaard kan sagtens følge med.
Høflig, sød og nærværende betjening.
Kør gerne en omvej for denne oplevelse.

Dato for ophold: maj 2021
Tak, Naja W
Anmeldt d. 21. marts 2021

Er lige kommet hjem efter 2 skønne nætter på Gl. Brydergaard. Modsat andre anmeldelser nød vi, at der ikke var fjernsyn på værelset - der var så mange andre og bedre ting at give sig til. Dejlig autentisk atmosfære og skøn mad. Alle gjorde alt for at få os til at føle os velkommen og tilpasse. Vi nød skønne gåture, morgendyp i havet, bål i tipi, fodbad og ja, jeg kunne blive ved - alt sammen noget der slår et tv.....
Vi kommer igen.

Dato for ophold: marts 2021
Tak, Pia S
Anmeldt d. 16. marts 2021

Super hyggeligt og velbeliggende hotel i rolige og naturskønne omgivelser, kan varmt anbefales. Pænt og i orden med et imødekommende personale trods Covid 19 tider.
Kort afstand til større byer og en masse flotte herregårde på syd Fyn.
Vi havde to overnatninger og var meget tilfredse, alt klappede som det skulle.

Dato for ophold: marts 2021
Tak, 391perb
Anmeldt d. 14. september 2020

Ingen TV på værelset og absolut mangelfuld rengørring.
Spindelsvæv og edderkopper i loftkanten samt et måneds gammelt lag støv på skabe, hylder og vindueskarm giver i min bog mindste antal stjerner.
Morgenmaden er begrænset til æg, rugbrød, (gode) boller og lidt ost og Spegepølse.
Det virker men er ikke den store oplevelse.
Stedet i sig selv er ganske hyggeligt og ligger smukt.
- men Rengørringens manglen “larmer” så meget i min oplevelse at det er svært at se bort fra da det er helt basalt for drift af et hotel og for den samlede oplevelse.

Dato for ophold: september 2020
1  Tak, FlemmingD3
Anmeldt d. 1. september 2020

For anden gang i dette Coronahelvede var min hustru og jeg på et todages ophold på Gl Brydegaard. Også denne gang et skønt ophold i de dejlige rammer med god mad og højt serviceniveau. Løjerne i dagligdagen styres nu primært af 2. generation og et kompetent personale fra man træder ind i gemakkerne. Vi kan varmt anbefale stedet også efter besøg nummer to i 2020.

Dato for ophold: september 2020
Tak, BoM754