Anmeldt d. 21. august 2020

Rigtig fint værelse, rengøring ok. Vi boede der over en weekend med to overnatninger, lækker middag både fredag og lørdag aften. Lækker morgenmad, men måske lidt for simpel. Gode beskrivelser af gå- og cykelture i området. Vi gik 8 km turen lørdag morgen, den kan anbefales!

Tak, S-H-2020-DK
Anmeldt d. 20. august 2020

Vi boede i det gamle bindingsværkshus, hvilket slet ikke levede op til forventningerne.
Der var skimmelsvamp på badeværelset, og virkelig dårligt indeklima.
Rengøringen var ikke eksisterende - billederne lyver ikke. Vi fandt en ørering på gulvet og en læbestift under sengen (hvilket udover støvet og de mange edderkopper, indikerer at der ikke er blevet gjort rent).
Morgenmaden var en noget kedelig omgang med brød, pålæg, ost og juice.
De to vinduer som vender ud mod gården, hvor alle gæster og køkkenpersonale går forbi var der ikke gardiner i, dvs alle kunne kigge ind.

Derudover var wifi forbindelsen, så dårlig at den ikke kunne række ud til værelset.

Omgivelserne er til gengæld rigtig hyggelige, havde man bare brugt lidt mindre tid på at lave finurlige skilte mm. og i stedet gået op i rengøringen og vedligeholdelsen, ville dette være et attraktivt sted.

Det bliver aldrig et sted vi vil besøge igen eller anbefalede til nogle i vores omgangskreds.

2  Tak, michellekold
Anmeldt d. 10. august 2020

Vi fik et værelse som ikke lå på selve Gl. Brydegård men nogle små hundrede meter væk. Meget små værelser som godt kunne trænge til en større rengøring.
Største plus var at det lå meget tæt på en lækker strand. Der var dog ikke gjort meget ud af området omkring annekset, så det var ikke nemt at sidde udenfor og nyde vejret.
Området omkring selve Gl. Brydegård er fantastisk og haven er gjort hyggelig.
Da der var bryllup på stedet kunne vi ikke spise i deres restaurant, men de tjenere der var der om morgenen og om aftenen til drinks virkede ikke særlig kompetente.
Prisen var lidt i den høje ende når man tænker på de mangler der faktisk var.

1  Tak, annelouisenielsen68
Anmeldt d. 30. juli 2020

Jeg tilbragte i alt 5 nætter på Gl. Brydegaard, 1 nat alene og 4 nætter med en veninde på et andet værelse.
Min første nat alene var en stor skuffelse - værelset var koldt, og personalet (indehaveren) var afvisende og uforstående overfor mit ønske om en varmeblæser. Desuden skulle man dele badeværelse med 2 andre værelser. Jeg havde forventet en anden standard til prisen! Værelset, som jeg delte med min veninde var varmere, men mindre - dog med eget badeværelse.
Morgenmaden var fantastisk, og de gange vi spiste i restauranten om aftenen, var maden også virkelig god. Dog for dyr til at vi ville spise der hver aften (og der er kun to menuer tilgængelige enten en 4-retters eller 1 ret).
Generelt var servicen dog ikke som forventet til prisen. Personalet havde svært ved at håndtere ønsker om at flytte bord, og man følte sig som et problem for deres arbejde - snarere end omvendt.
Beliggenheden er virkelig skøn, skøn natur, tæt på strand og vand og med god mulighed for at tage på ture i området. Dét er uden tvivl hotellets største attraktion.
Samlet set synes jeg dog stadig at kvalitet og service ikke er prisen værd.

Dato for ophold: juli 2020
1  Tak, CecilieC68
Anmeldt d. 27. juli 2020 fra mobile enheder

Forvirrede tjenere, ringe mad og en helt igennem usmidig og grov indehaver. Små værelser med ringe indeklima.

Har du et gavekort skal du huske at booke pr. Telefon og ikke via hjemmesiden som du bliver opfordret til af indehaveren. Betalinger via hjemmesiden kan ikke modregnes vha. dit gavekort. Ringe, ringe service.

Dato for ophold: juli 2020
1  Tak, Knudebold