Anmeldt d. 28. juni 2020 fra mobile enheder

Ankom med min kæreste fredag eftermiddag. Værelset var ikke helt klar, så receptionisten viste os et kort over forskellige ting vi kunne opleve. Vi gik på stranden, hvorefter vores værelse var klart. Personalet havde været så søde at opgradere vores værelse. Om aftenen nød vi en dejlig middag udendørs. Jeg glæder mig til at vende tilbage en dag, gerne med flere overnatninger så vi kan nå at udforske området mere. :)

Dato for ophold: juni 2020
Tak, CamillaBM1234
Anmeldt d. 9. juni 2020 fra mobile enheder

Bestemt et sted der er værd at besøge fantastiske omgivelser hyggelige lokaler og værelser,enestående mad og ikke mindst søde og imødekommende personale.Tak for en fantastisk oplevelse.Her kommer vi helt sikkert tilbage

Dato for ophold: juni 2020
Tak, falcon723
Anmeldt d. 8. juni 2020

Trænger du til ro og fred i smukke naturskønne omgivelser, er dette gård-hotel lige noget for dig. Vores værelse var godt og rummeligt og der var ligeligt med arealer til ophold og afslapning, både ude og inde. Dette er desværre ikke en selvfølgelighed på en del andre hoteller, hvilket betyder at man stort set kun kan sidde på sit værelse og kukkelure hvis man ikke lige spiser! Men det var/er ikke tilfældet her. Om aftenen var der tillige ild i pejsen og hotellet tilbød et bredt udvalg af bl.a. brætspil til fri afbenyttelse. Haven tilbyder også en del forskellige sidde/ligge muligheder, hvilket var meget hyggeligt. Personalet var meget venligt. Ejerene var selv med til betjene gæsterne, hvilket vi fandt meget positivt. Man spiser godt i gode omgivelser, både inde og ude, og der tilbydes genopfyldning hvis man kan spise mere.
Forvent dog at priserne på vin og øl er lidt til den dyre side. (Efter vores mening).
Snup gerne mindst et par overnatninger, da hotellet og omgivelserne har meget at byde på.

Da hotellet ligger tæt på Helnæs, kan en (cykel)tur anbefales. Spis evt. din frokost på Helnæs kro, hvilket er en god oplevelse i sig selv.
Lige uden for hotellets dør i forbindelse med Brydegård Strand ligger et særpræget strandlyngs område. Perfekt til et par timers spadsértur.
Det kan også anbefales at besøge Torøhuse og Torø. Husk blot at Torø skal opleves til fods, da kørsel (med bil) ikke er tilladt.

Tak, 393s_renv
Anmeldt d. 7. juni 2020 fra mobile enheder

Super dejligt sted - rigtig gode værelser og fantastisk aftensmad / morgenmad og en rigtig god betjening - vi har kun den varmeste anbefaling til en afslappet weekend , vi kommer helt klart igen
Pernille og Carsten Kjellmann .

Tak, CarstenK1507
Anmeldt d. 7. juni 2020

Dejlig oplevelse - service i top - alligevel en skøn uformel stemning. Herlig mad. Der blev taget vældig fint hensyn til coronaforholdsregler uden at det lagde en dæmper på atmosfæren.
Selv vore små nød det.

Tak, elisabethstaalj