Anmeldt d. 11. december 2019 fra mobile enheder

Vi overnattede på Gl. Brydegaard i oktober 2019, og var så heldige at blive opgraderet til 'den lille svinesti' (brudesuiten). Personalet var gennemgående meget søde og informative.
Vi valgte at indtage aftensmaden på stedet, og det var en god oplevelse med vellavet mad af gode råvarer - det samme gjaldt morgenmaden. Det var ikke en overdådig morgenmadsbuffet med et utal af valgmuligheder, men det der blev tilbudt, var helt i orden. F.eks. var det blødkogte æg rent faktisk blødkogt!
Vi kom ikke helt ned til vandet, da der var så vådt på turen derned, at vi nærmest skulle have haft waders på, så det må vi have tilgode til en anden gang.

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, loneandkbh
Anmeldt d. 15. november 2019 fra mobile enheder

Vi har besøgt Gl. Brydegaard flere gange tidl. til kaffe og spisning. Men denne gang var det et ophold med overnatning og morgenmad. Igen må vi rose stedet for den ånd der hviler på stedet, samt den gode service og det lækre køkken. Vi kommer helt sikkert igen.

Tak, Klavs A
Anmeldt d. 6. november 2019

Utroligt sted. Maden var fantastisk lækker og af lokale råvarer.
Naturen rundt omkring meget smuk og hotellet havde masser af ideerne til gå- og løbeture.
Ikke mindst er personalet så søde og hjælpsomme. Der var ikke det, de ikke ville gøre for os.
Vil helt klart besøge stedet igen.

Tak, hellheksen
Anmeldt d. 6. november 2019

Gl. Brydegaard er nok mest kendt for deres usædvanligt gode køkken - og det skuffer ikke. Altid veltillavet, primært med lokale råvarer og serveret på smukkeste vis.
Værelserne og den øvrige indretning er lækker på den nordiske måde og med plads til smil og finurligheder.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Lene B
Anmeldt d. 6. november 2019

Opholdet på Gl. Brydegaard ifm. et kursus var på alle måder en positiv overraskelse. Det ligger i naturskønne omgivelser tæt på strand og skov, der leveres ægte dansk hygge og maden er ganske fantastisk. Derudover god service på alle niveauer. Jeg nåede aldrig at savne et fjernsyn på værelset. Derimod er der lagt op til hygge og nærvær og jeg vil se frem til at besøge Gl. Brydegaard igen, fx ifm. en romantisk weekend.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Mogens L