Anmeldt d. 19. oktober 2018 fra mobile enheder

Et ualmindeligt skønt og rart sted som i høj grad lever op til deres image. Det oser af hygge og tid til nærvær både inde og ude. Stedet kan varmt anbefales.
Personalet meget imødekommende og hjælpsomme.

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, annenielsen2018
GammelBrydegaard, Gæsteansvarlig hos Gl. Brydegaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. oktober 2018

Hej Anne

Tusind tak for de søde ord!

Vi håber at se dig igen, ved en anden god lejlighed.

Rigtig god dag til dig

Melanie

Anmeldt d. 6. oktober 2018 fra mobile enheder

Gl. Brydegård er et pragtfuldt sted med rigtig god stemning. Indretningen er anderledes med finurlige påfund langt fra mainstream....
Kan anbefales til alle typer ferie/ ophold
Hvis jeg endelig skal dryppe lidt malurt i bægeret, så var rengøringen ikke helt i top. Der lå et par sokker under lænestolen på værelset, så der havde støvsugeren vist ikke været inde

Tak, medamb
GammelBrydegaard, Gæsteansvarlig hos Gl. Brydegaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. oktober 2018

Hej Medamb,

Tak for din anmeldelse, vi er rigtig glade for at du har nydt dit ophold.

Vi beklager meget de efterladte sokker, vi har haft en snak med vores husalfer, så vi er sikre på at det ikke gentager sig.

Vi håber at se Jer igen, ved en anden god lejlighed - God søndag

Anmeldt d. 6. oktober 2018 fra mobile enheder

Har igen haft et rigtigt dejligt weekendophold ,denne gang med vores børn,svigerbørn og barnebarn.
Kan kun anbefale at besøge dette skønne rolige sted ,Gl. Brydegaard, med deres dejlige personale og pragtfulde mad .
Ro ,hygge og afslapning eller mulighed for dejlige gåtur i naturen omkring.
Vi vender helt sikkert tilbage ,snart.

Tak, keld52

Hej Keld

Tusind tak for de søde ord, hvor dejligt at du tog familien med !

Vi ser allerede frem til Jeres næste besøg - Rigtig god søndag

Anmeldt d. 2. oktober 2018 fra mobile enheder

Fantaskisk, hyggeligt og smukt hotel med servicemindet personale
Gl. Brydegaard hotel ligner en gammel 4-længer gård der istandsat hvor man har er holde stilen rolig, smukt og sammetidig moderne, som udstråler ildyl og afslapning hvilket der passer til smukke omgivelserne.
Hotellet har ikke så mange værelser men det gør ikke noget da dette kun gør opholdet mere intimt og hyggeligt.
Gl brydegaard hotel ligger i flotte natur omgivelser ikke så langt fra vandet. Og vil man på en længer tur kan man med et lille guidhæfte fra hotellet læse og se en del danmarkshistorien, hvilket kun kan anbefales.

Alt i alt kan jeg kun sige at det var en smuk og rolig oplevelse jeg varmt kan anbefale andre at prøve. Det er hvertfald ikke sidste gang jeg har været der.

Tak, mettefreiberg
GammelBrydegaard, Gæsteansvarlig hos Gl. Brydegaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. oktober 2018

Kære Mette

Tak for de smukke ord!

Dejligt at du har nydt dit ophold, vi ser frem til dit næste besøg!

God weekend

Anmeldt d. 1. oktober 2018 fra mobile enheder

Efter to udbytterige mødedage på Gl. Brydegaard kan jeg varmt give mine anbefalinger om stedet videre. Smagfuldt indrettede bygninger/restaurant/mødelokaler og værelser supplerer fint den smukke natur. Der er mulighed for dejlige gåture i området, og et særligt krydderi på oplevelsen var det at få serveret dessert og kaffe i en af de store tipi’er i haven I øvrigt et supergodt køkken !

Dato for ophold: september 2018
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, ElleboRejser

Kære Elleborejser,

Tusind tak for de flotte ord - Vores køkken personale bukker og siger tak!

Vi er rigtig glade for at I har haft nogen gode dage og vi håber at se Jer igen, ved en anden god lejlighed!