Anmeldt d. 22. maj 2018

Meget stille og roligt sted, med rigtig god mad. Fine værelser, som er moderne indrettet. Haven er dejlig og vi nød en aften i tipien, hvor vi var de eneste, og alligevel blev der tændt op for os. Alt i alt lækkert sted.

Dato for ophold: juni 2017
Tak, anneR6526AE
GammelBrydegaard, Gæsteansvarlig hos Gl. Brydegaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. maj 2018

Kære Anne

Tusind tak for de søde ord, dejligt at I fik nydt godt af vores tipier.

Gl. Brydgaard

Anmeldt d. 22. maj 2018 fra mobile enheder

Gl. Brydegaard ligger idylliske i naturskønne omgivelser. Haven er indrettet perfekt til at indtage kaffe på terrassen eller til at ren afslapning i hængestolene. Der var god servering og meget delikat mad, hvor der var taget højde for sæson og de lokale råvarer.

Tak, Katrine R

Kære Katrine

Tusind tak for de søde ord, vi er glade for at I har nydt Jeres ophold.

Anmeldt d. 13. maj 2018 fra mobile enheder

2 overnatninger på dette dejlige sted er balsam for sjælen. Virkelig sødt og nærværende personale - vi fik introduktion til området og engagement, som man skal lede længe efter.
Dejlige værelser og det hele i den skønneste natur.
Morgenmaden ligeledes i top!
Tak for et fantastisk ophold - vi kommer gerne igen

Tak, 714katrinel

Kære Katrine

Tusind tak for din anmeldelse!

Vi er rigtig glade for at du har nydt dit ophold.

Vi glæder os til at se Jer igen, ved en anden god lejlighed.

Anmeldt d. 12. maj 2018 fra mobile enheder

Virkelig dejligt ophold! Vi forelskede os hurtigt i stedet og atmosfæren. Vi var gæster ved et bryllup på stedet om dagen og valgte at blive og overnatte. Maden (og drikke) var fantastisk både til brylluppet og aftensmad. Personalet var venligt og imødekommende, og stemningen man mødte var varm og indbydende. Udendøraarealerne var virkelig flotte i forårets solskinsvejr - og man kan gå en kort tur ned til vandet. Vi forlod stedet meget imponerede og glade for at vi valgte at overnatte.

Tak, Karen S

Kære Kazzabaza

Tusind tak for de søde ord! Skønt at I har nydt Jeres ophold og festen i fulde drag!

Rigtig god dag

Anmeldt d. 5. maj 2018

Plads til afslapning, lange og korte gå ture.Vi følte os velkomne med det samme, god service fra personalet fra først til sidst. Dejligt værelse, og kan bruge de nære omgivelser som vi vil, bl.a. Tippierne skønt at sidde ud, men alligevel inde. En lang tur til stranden. Da vi kørte derfra var vi en dejlig tur rundt på Helnæs. Inden ankomst have vi været ved Turø Huse, skønt sted med dejlig natur, og gode gå ture

Dato for ophold: april 2018
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ASUS 12 W8 IE Bookmark
Tak, Erik T
GammelBrydegaard, Gæsteansvarlig hos Gl. Brydegaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. maj 2018

Kære Erik

Sikke I er kommet godt omkring, dejligt at I har nydt godt af vores skønne omgivelser!

Vi håber at se Jer igen, ved en anden god lejlighed

Vi ønsker Jer en skøn solskinsdag