Anmeldt d. 16. juli 2020 fra mobile enheder

Havde booket et dobbeltværelse til 2 overnatninger, så vi kunne være sammen med vores datter og sviger, de havde booket for en ugen.
De havde booket værelset på grund af kanoudlejning, og gratis fiskeri i Gudenåen, når man boede på campingpladsen. Så vi bookede 2 dage på grund af fiskeriet.
Meeeeeeen det var umuligt at komme til at fiske i åen, for det hele var groet til, så man ikke kunne fiske, de havde ellers på deres hjemmeside, vist billedespot hvor der kunne fiskes, og skrevet at der var gode spots, hvor der kunne fiskes fra, men det var umuligt. Det var heller ikke muligt at leje kano fra stedet, de havde ikke tilladelse til det, det er da ren bondefangeri.
Ellers var det en fin lille hyggelig campingplads, der lover alt for meget. Vores værelse med bad og toilet, var ganske udemærket.
Hvis man vil fiske og ro i kano, så skal man nok finde et andet sted.

Dato for ophold: juli 2020
1  Tak, 325flemmings
Anmeldt d. 25. juli 2019

Vi kommer sejlende til campingpladsen med børn. Man skal betale 15 kr pr. person for at gå i land. Skal børn på toilettet, skal man henvende sig i receptionen for at få låst op og gå et godt bagom receptionen, der ligger langt væk fra Gudenåen.
Overalt på campingpladsen møder vi forskellige forbudsskilte, så vi kan ikke anbefale, at man går i land på denne plads.

Dato for ophold: juli 2019
1  Tak, Lillegrundet32
Anmeldt d. 27. januar 2019

Campingplads for hele farmilen. Opvarmet pool. Grille bar. Kano udlejning. Hyggelig stemning. Mulighed for at fiske i Gudenåen. Der kan lejes hytter i mange forskellige størrelser. Super plads til god pris.

Dato for ophold: januar 2019
1  Tak, HansD1384
Anmeldt d. 17. juni 2018 fra mobile enheder

Utrolig dårlig service og udelukkende fokus på fortjeneste. Jeg kan ikke anbefale dette sted. Spring over og vælg et af de andre smukke steder på kanoturen. Ringede i forvejen og der var total mangel på fleksibilitet og kundeservice.

Dato for ophold: juni 2018
4  Tak, 120casperg
Anmeldt d. 27. maj 2016 fra mobile enheder

Hyggelig lille camipng plads kommer der ofte. Gode pladser lige ned til gudenåen. Flinke og søde værts par. Lille kiosk med med det mest nødvendige ikke kød og pålæg i lav sæsonen. Der er muligt at leje kanoer , en dags ture eller flere dage.

Dato for ophold: maj 2016
1  Tak, Mille N