david e
Hørsholm, Danmark

Hotel med muligheder

Anmeldelse af Hotel Pejsegården
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 9. feb. 2024fra mobile enheder
Middel hotel med lidt slidte værelser.

Var her i forbindelse med erhverv.
Mange muligheder for også at lave produkt stande/messe.

Maden er ok - hvad der kan forventes når der skal laves mad til 400-500 personer.

Morgenmaden er den klassiske hotelbuffet.

På stedet er der bowling, weston saloon og pool. Der er “pejseshow” fra sep. Til nov.

God service fra de ansatte hvor flere tjenere er oppe i årene - det grå guld.
Dato for ophold: november 2023
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Problemer med denne anmeldelse?
Udendørs
Restaurant
22.0 km fra Hotel Pejsegården
Vis flere hoteller i Brædstrup
Anmeldt d. 6. februar 2024 fra mobile enheder

Pejsegården er det helt perfekte sted at holde fest! Jytte som er bestyre, er virkelig kundeminded, og kun interesseret i, at alt skal være helt perfekt og lige efter dine ønsker. Helt igennem god oplevelse fra start til slut! Alt var over forventning!

Dato for ophold: januar 2024
Tak, DayTrip135389
Anmeldt d. 15. december 2023 fra mobile enheder

Super fint sted. Værelset var pænt og rent med fin indretning. Sengen var dejlig og vi sov dejligt. Morgen maden havde det sædvanlige og det smagte fint.
Poolen var rent og pænt, dog er omklædningen lidt slidt.
Personalet var super søde og imødekommende - helt sikkert besøget værd.

Værelsestip: Gode parkerings muligheder
Dato for ophold: december 2023
Tak, 950trinef
Anmeldt d. 13. november 2023

Besøget på Hotel Pejsegården var gennemgående positivt, et sted som rummer meget swimmingpool, bowling, barer, Pejse-revyen og en hyggelig lille by med diverse butikker. Besøg ved den genfundne bro anbefales.

Dato for ophold: november 2023
Tak, MetteD52
Anmeldt d. 16. august 2023

Dejligt stort hotel, der byder på mange aktiviteter og gode oplevelser, ikke mindst af personalet. Flot morgenbord, dog kikkede vi langt efter de blødkogte æg.
Buffeten var lækker hver dag.
Skønt med pool til de morgenfriske og dejligt med en lille terrasse.

Værelsestip: Meget velegnet til hele familien og de ældre, bla. pga revyen
Dato for ophold: august 2023
Tak, V2126BPjohna
Anmeldt d. 4. august 2023

Vi havde 2 overnatninger som par. Vi mødte et venligt og hjælpsomt personale, og værelset var dejligt, rent og og hyggeligt. Faciliteterne er gode, og det er cool med aktiviteter som bowling og 8ball. Stedet er rigtig godt til børnefamilier, fordi der er en indendørs pool. Morgenbuffeten var god - og det er virkelig lækkert, at man kan bage sine egne vafler.
Der er kort afstand til både Silkeborg og Horsens, hvis man er til gåture ved søer og forskellige restaurantbesøg.
Vi anbefaler stedet til andre og kommer gerne selv igen!

Værelsestip: Bare book!
Dato for ophold: juli 2023