“Vi spiste frokost på Det Gamle”
Anmeldelse af Det Gamle Posthus

Det Gamle Posthus
Beskrivelse: Stedet for samvær, hygge, mad og vin. Vi glæder os meget til at invitere dig indenfor i det Det Gamle Posthus. De historiske lokaler vil til sommer være nyistandsat og forvandlet til hyggelig restaurant. Kom og spis i restauranten eller på vores store terrasse.
Anmeldt for 1 uge siden fra mobile enheder

Vi spiste frokost på Det Gamle Posthus. Flotte lokaler og lækker mad med lokale råvare til fair priser. Jeg fik en tapastallerken. Fin og venlig betjening og hyggelig stemning.
Kan klart anbefales.

Tak, JannieP_12

Vi var på det gamle posthus i Brædstrup. Hvor vi fik super lækker mad. Deres hyldeblomstsorbet var så lækker at jeg også blev nød til at smage deres jordbærsorbet. Jeg har sjældent oplevet så god en service hvor vores børn blev vist hen til køkkenet for at se desserten blive lavet og tjeneren hjælp dem med at hente et gammelt kalaha spil. Det var rart at kunne få lækkert mad og der samtidigt var plads til børnene.

Tak, Morten191919

Kun ros herfra, faktisk. Alle var imødekommende og smilende. Menuen var kogt ned til få retter, som man til gengæld ikke var i tvivl om, at køkkenet havde fuldstændig kontrol over. Og hele retten om den anbefalede kylling var simpelt hen i en klasse for sig selv. Jeg har aldrig smagt noget lignende :-)
Tak for en virkelig god oplevelse.

Tak, tommye193

Var inde og få en kop kaffe med et stk friturestegt brie, med fruen, som fik kaffe og kage. Hyggelige omgivelser i den gamle post gård med god betjening. Maden ok...men, meget lille portion!!!..især min friturestegt brie var en lille trekant, med nogle små trekantede toast til. Smagen var der ikke noget at sætte en finger på..MEN!! 80 kr??? + en kop latte`til til 40 kr i alt 120 kr for en lille ret, er rene "snobpriser"...til, den pris bør der også være en oplevelsemsæssig faktor der berettiger prisen....og selvomjeg rigtig godt kan lide Brædstrup....har den langtfra den oplevelse med sig endnu :)

2  Tak, DRAW WITH D

Kære alle på Posthuset 1000 TAK for en helt igennem fantastisk aften i aftes Super lækker mad, hygge, forkælelse hele vejen rundt - Omend solen ikke skinnede fra oven, så skinner den indeni, TAK ☀️☀️

Tak, U2268SBanjas

Rejsende, der kiggede på Det Gamle Posthus, kiggede også på

Har du været i Det Gamle Posthus? Fortæl om dine oplevelser!