“God mad og fantastisk stemning samt betjening”
Anmeldelse af Det Gamle Posthus

Det Gamle Posthus
Beskrivelse: Stedet for samvær, hygge, mad og vin. Vi glæder os meget til at invitere dig indenfor i det Det Gamle Posthus. De historiske lokaler vil til sommer være nyistandsat og forvandlet til hyggelig restaurant. Kom og spis i restauranten eller på vores store terrasse.

Personale god til at få dig til at føle dig velkommen og i centrum.
Gode øl. Hurtig og opmærksom betjening.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, GitteV73

Anmeldt 2. juni 2020 fra mobile enheder

En perle i Brædstrup. Moderne restaurant med god mad og super betjening. Vi fik alle stjerneskud, som var sammensat med respekt for klassikeren, men med et moderne touch. En stor fornøjelse.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, HanneB144
Anmeldt 28. maj 2020 fra mobile enheder

Hyggeligt sted,super betjening,dejlig mad og spændende vine.
Perfekt indretning / håndtering mht corona.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, Olforts
Anmeldt 6. marts 2020

Vi var to til frokost, vores første gang på dette dejlige sted. Fik dejlig frokost med friske råvare og god betjening. Tak for mad, vi komme4 helt sikkert igen.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, knn400
Anmeldt 13. februar 2020 fra mobile enheder

God mad og venlig betjening.
Rigtig hyggeligt sted med et par minusser. For meget mados og støj fra køkkenmaskiner i restauranten. Rodfrugter skal al dente men ikke hårde.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, 737larsb
Tirdyr, Owner hos Det Gamle Posthus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. februar 2020

Hej Lars,

Tak for din anmeldelse.
Vi har ventilations firmaet til at arbejde på at få vores udsugning til at fungere optimalt.

Vi ser frem til at byde jer velkommen en anden gang igen.

Med Venlig Hilsen

Knud Plougmann RIshøj

Rejsende, der kiggede på Det Gamle Posthus, kiggede også på

Har du været i Det Gamle Posthus? Fortæl om dine oplevelser!