“Frokost besøg på Hyttefadet”

Hyttefadet Klintholm Havn
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Udendørsservering, Reservationer
Beskrivelse: Restauranten har åbent hver dag fra marts-oktober. Frokost: ml. kl. 12-15.30. Aftenkortet starter 17.30.
Anmeldt 11. august 2021

Fantastisk mad, høflig betjening, rimelig priser. Alt i alt en helt fantastisk oplevelse til en helt rimelig pris

1  Tak, 810jeanetteg

Anmeldt 25. juli 2021 fra mobile enheder

Kedelig mad og sløj service. Bestilte fiskefilet, som tjeneren dog meget ærligt fortalte var mest panering og fra frost, samt pandestegt fladfisk. Fiskefileterne var som beskrevet meget kedelige. De pandestegte fladfisk var bedre, men ikke noget at skrive hjem om. Der var en del ventetid på retterne, som næppe kan tage lang tid at tilberede. Vi kunne dog høre at ventetiden for senere ankomne gæster kun blev længere. Vil en anden gang gå forbi og finde noget andet.

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, Ramlose
Anmeldt 21. juli 2021

Ringede idag og bestilte bord på Hyttefadet og fik plads klokken 19.15. Hende der tog imod bestillingen sagde at vi skulle forvente omkring en times ventetid på maden, hvilket vi accepterede. Da vi ankommer klokken 19.10 siger manden i døren at der er 2 timers ventetid på maden. Den slags er useriøst og ikke super heldigt når man har to børn med der efterhånden er godt sultne. Heldigvis var der et Food Market lige i nærheden med god stemning og OK mad. Det er en ommer, Hyttefadet!

Dato for besøg: juli 2021
1  Tak, martinhG1625AP
Lars A, Owner hos Hyttefadet Klintholm Havn, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. juli 2021

Nu kan vi ikke se i krystalkuglen, hvor mange gæster der kommer. Derfor fortæller vi alle gæster, når de booker et bord, at der kan være længere ventetid end normalt. Fordi man booker et bord betyder jo ikke du har ret til maden før dem der kom før dig.
Det er dansk køkultur.
Det er midt i sommerferien og derfor også mange turister, hvilket gør vi har ekstra travlt.
Vi er kun mennesker, ikke robotter.
Dejligt I fik mad hurtigt hos vores kollegaer, så er alle glade

Anmeldt 5. juli 2021 fra mobile enheder

Fantastisk sødt personale, som gør deres bedste mht. betjening.
Friske nye kartofler (i juli) til din pandestegte rødspætte kan du vente længe på. Det tog en time, uden der var synderligt travlt - og kartoflerne vil jeg mene er fra glas.
Alt i alt en lidt trist oplevelse, desværre

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, 473larse
Anmeldt 2. juli 2021 fra mobile enheder

Desværre en lidt skuffende oplevelse. Maden smagte fint, men deres schnitzel kunne godt have haft en lidt bedre stegeskorpe. Ellers var atmosfæren hyggelig nok, men ikke noget fancy.

Dato for besøg: maj 2021
Tak, Emma M

Rejsende, der kiggede på Hyttefadet Klintholm Havn, kiggede også på

Har du været i Hyttefadet Klintholm Havn? Fortæl om dine oplevelser!