“Blev skældt ud af værten”

Hyttefadet Klintholm Havn
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Udendørsservering, Reservationer
Beskrivelse: Restauranten har åbent hver dag fra marts-oktober. Frokost: ml. kl. 12-15.30. Aftenkortet starter 17.30.
Anmeldt 24. september 2020

Efter en lang vandretur langs Camønoen syntes vi vi fortjente et glas vin. Da vi bestilte, blev vi straks skældt ud fordi vi medbragte vores vandflasker. Det var ikke nok at vi bedyrede at vi netop var kommet for at få et glas vin. Det gav os ikke lyst til at blive og spise. Dårlig oplevelse. Men så fik vi heldigvis dejlig mad og service hos Portefino lige ved siden af.

Dato for besøg: september 2020
1  Tak, Eccobo
trunten34, Ejer hos Hyttefadet Klintholm Havn, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. september 2020

Vi opfattede udemærket hele to gange at du ikke synes det var det mindste provokerende at placere medbragte egne drikkevarer på bordet.
Det er hverken accepteret på Hyttefadet eller andre spisesteder.
At du reagerer som et egoistisk curlingbarn siger vist mere om dig som person end dette sted.
Fortsat god vandretur.

Anmeldt 17. september 2020 fra mobile enheder

Vi kom som veninde par, sent mandag aften, mennesker på terrassen, dejlig stemning og bølgerne kunne høres.

Vi kom lige i lukketiden, men blev lukket ind, fantastisk betjening, venlig og imødekommende af alt personalet.
Fik fantastisk frisk fanget fladfisk på panden, som varmt kan anbefales.
Dejlig husets hvidvin og møns is til dessert.
Et virkelig dejligt sted med charme, varme, høflighed og er meget kundemindet af alt personale.
De får min varmeste anbefaling og håber mange ligger deres vej forbi dette unikke sted

Dato for besøg: september 2020
2  Tak, marieodense
Anmeldt 30. august 2020 fra mobile enheder

Efter et besøg på Møns Klint valgte min kæreste og jeg, at prøve en friskfanget fiskefilet på Hyttefadet - dem vi så blev serveret så virkelig gode ud.
Tjeneren derimod var årsagen til, at vi valgte ikke at spise her alligevel. Efter at have henvist os til et bord næsvist kom hun er tog imod bestilling. Vi bad om at få en ret med to fisk og valgfri kartoffel (min kæreste er højgravid og skulle bare have lidt af min). Tjeneren som virkede træt af gæsterne sagde henkastet, at “her kan man ikke dele maden og I får altså kun et sæt bestik - du kan bare bestille en lille!” Det ellers gode humør på stedet og trængen til en dejlig fisk blev afløst af måben over den ramte teenage-tøs og hendes komplet manglende servicegen. Må hendes r.. klø og hendes arme være for korte :)

3  Tak, Jehy02ab
943larsa, Owner hos Hyttefadet Klintholm Havn, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. august 2020

Tak for din anmeldelse, så kan andre se vi er stolte af ikke og dele vores retter, som vi iøvrigt skilter med både udenfor og indenfor.
Din anmeldelse er en klassiker, når man ikke får sin vilje, som et barn i en slikbutik.
Iøvrigt manglede “teenagetøsen” som iøvrigt nok er ældre end din kæreste ikke servicegen, hun informerede blot om, at vi ikke deler vores retter, men at vi også har én fisk istedet for to, hvis man ikke er så sulten.
Menukortet er nu meget nemt at læse og forstå.

Anmeldt 17. august 2020

Vi havde kørt på motorcykel det meste af dagen og vel ankommet til Stege fra Horsens ledte vi nu efter et spisested og gps´n faldt på Hyttefadet, som min bedre halvdel var sikker på måtte være et lokalt værtshus :-))
Vi ankom til havneområdet og blev begejstrede da vi så den hyggelige restaurant, som det viste sig at være. ;-)
Vi ventede pænt ved skiltet ved indgangen, indtil vi blev taget vel imod af særdeles flink og ærlig tjener, som kunne fortælle os, at vi var meget velkomne og måtte vælge et bord inde, som ude og grundet det dejlige vejr klokken cirka 19.30 denne aften, valgte vi et bord i det fri. Vi blev venligt oplyst omkring en ventetid på minimum 1. time på maden, tak vi venter gerne...
Vi valgte dagens fisk fra menu kortet, tror til en 167 kr pr mund, fik serveret et dejligt glas hvidvin, eller 4 ;-) og nød bare atmosfæren ud mod havnearealet.
55 minutter senere blev der så serveret det vi lige netop havde drømt om og lidt til, en flot, flot anrettet boblende varm pande med 4 dejlige fladfisk, pyntet med citron skiver og masser af frisk persille, hertil friske nye kartofler med lækkert tilbehør.
Må her tilføje, at en 20 minutters tid før vi fik vores mad, overhørte jeg en samtale med en anden gæst, som netop havde spist den samme menu som vi havde fået. Damen sagde til tjeneren: Havde jeg nu været madskribent, så havde I modtaget 6. store stjerner for både mad og helhedsindtryk, lige mine ord, for vi var havnet på den bedste restaurant på hele vores sydsjællandske tur. Fabelagtig god mad og betjening og så tilmed til en pris, som enhver Jyde vil kunne bifalde, ingen fis fornemme fornemmelser her, selvom de sagten ville kunne tillade sig det.
TAK! for en sublim gourmet oplevelse hos Hyttefadet og tak for vinket til os, da vi dyttede farvel.
Vi giver hermed Hyttefadet vore aller bedste anbefalinger og håber vi engang må komme tilbage hertil...!

Knus fra Inge & Gunni
Hovedgård (Horsens)

2  Tak, GunniM1
Anmeldt 24. juli 2020 fra mobile enheder

Som altid en fornøjelse at besøge Hyttefadet. Lækker mad og god stemning. Gode store portioner og venlige tjenere. Kan klart anbefale den pandestegte rødspætte - uha den er god

2  Tak, nicolajthorsbro

Rejsende, der kiggede på Hyttefadet Klintholm Havn, kiggede også på

Har du været i Hyttefadet Klintholm Havn? Fortæl om dine oplevelser!