Dorthe K

Kedelig mad / vin

Anmeldelse af Liselund Ny Slot
3,0 ud af 5 boblerAnmeldt 31. maj 2024
Meget kedelig hjortemørbrad, store overkogte kartofler..😳 Servietter ved bordet var våde..? Kedelige vine uden alternativer. Laksefarvet ok .
Havde været rart med elkogekedel på værelset.
Skønne omgivelser, venligt, engelsktalende personale.
Dato for ophold: maj 2024
Problemer med denne anmeldelse?
876 kr.
    1.095 kr.
11.0 km fra Liselund Ny Slot
580 kr.
    12.0 km fra Liselund Ny Slot
    Helles Have er et unikt sted på Møn. Helle er en fantastisk vært. Hendes telte er flotte, store, rene og sengene er gode. Morgenmaden er virkelig god med lækre surdejsboller og frisk presset juice. Både frokosten og kagerne var lige så gode. Helles Have kan klart anbefales!
    1.241 kr.
      12.3 km fra Liselund Ny Slot
      la stanza più bella e più luminosa
      • eDreams
        1.500 kr.
      15.3 km fra Liselund Ny Slot
      Vis flere hoteller i Borre
      Anmeldt d. 28. oktober 2023 fra mobile enheder

Vi var 6 på familietur og havde købt to deal overnatninger incl. mad. Vi synes allesammen vi fik rigtig meget for pengene. Det er et sjovt, hyggeligt lille slot med påfugle trissende rundt i haven. Personalet taler godt nok ikke dansk og der er da også lidt at ønske på renovering af slottet. Men kan man se lidt bort fra det, så er det en god oplevelse. Personalet var utrolige søde, servicemindede, der er rent og pænt. Aftensmaden var virkelig god og man sidder hyggeligt i spisestuerne ved nydelige borde. Morgenmaden var helt ok. Og så er omgivelserne bare så dejlige. Møns klint i baghaven, en smuk slotshave at udforske og om aftenen ved måneskin kunne vi alle stå i haven med snuderne mod himlen og nyde den dejligste stjernehimmel med mælkevej og det hele. Ikke snyd jer selv for det. Vi kommer helt klart tilbage hvis muligheden byder sig. Tak for denne gang!

Værelsestip: Det er fint at vandre ad Camønoen fra Geocenter Møns klint tilbage til slottet. Besøg ØBageren i Stege, de har de lækreste surdejsboller.
      Dato for ophold: oktober 2023
      Tak, Mormille
      Anmeldt d. 11. oktober 2023 fra mobile enheder

Verdens mindste badeværelse i værelset. Ingen opvarmning af restauranten i oktober måned! Flotte omgivelser. Flinkt personale, som taler en smule dansk. Kedelig aftenmenu. Gammelt charmerende slot i smuk park. Xxxxxxxxxxxxxxxcx x x

Dato for ophold: oktober 2023
      1  Tak, doha111
      Anmeldt d. 8. september 2023 fra mobile enheder

Havde 2 nætter på slottet, som var super hyggeligt. Virkelig slotsatmosfære, kun selvfølgelig godt trænge til en opdatering, men for de penge dealet kostede, fik man meget for pengene.
      Flot velkomst med kaffe og kage og aftensmaden var ganske fin. Vine der kunne tilkøbes var særdeles flotte til en god pris.
      Værelset var rent og pænt med eget badeværelse.
      Så alt i alt en god oplevelse, kan anbefales.

Dato for ophold: november 2022
      Tak, Peter S
      Anmeldt d. 31. juli 2023

Fantastisk skøn beliggenhed i naturskønne omgivelser. Lidt overraskende at der alene var udenlandsktalende personale. Værelserne var fornuftige. Deres morgenmad var ganske fortrinligt med et rigt varieret udbud. Deres 3 retters aftensmad var uovertruffen veltilberedt og delikat.

Dato for ophold: juli 2023
      1  Tak, Pristed
      Anmeldt d. 10. juli 2023

Holdt min 70 års fødselsdag på Liselund Ny Slot for 28 gæster.
      Et fantastisk dejligt sted. Smukke omgivelser, romantisk slot.
      Alle var begejstret. Maden var flot opsat og meget velsmagende.
      Der var 3 veganere/gluten fri gæster med, og deres mad var ligeså vellykket og vel tilberedt som alt andet.
      Stor ros til vores søde værtinde Dana og hendes personale, og tak for en fantastisk weekend den 8-9 juli 2023.
      Hilsen Karen Howitz Johansen

Dato for ophold: juli 2023