doha
Odense, Danmark

Verdens mindste badeværelse xxxxxxxxxxxxxxxcx x xxxxxxxxxxxxxxxcx x x$xx

Anmeldelse af Liselund Ny Slot
3,0 ud af 5 boblerAnmeldt 11. okt. 2023fra mobile enheder
Verdens mindste badeværelse i værelset. Ingen opvarmning af restauranten i oktober måned! Flotte omgivelser. Flinkt personale, som taler en smule dansk. Kedelig aftenmenu. Gammelt charmerende slot i smuk park. Xxxxxxxxxxxxxxxcx x x

Dato for ophold: oktober 2023
Problemer med denne anmeldelse?
876 kr.
Refusionsberettiget
Forudbetaling er ikke nødvendig
  • Booking.com
  • Expedia.com
    876 kr.
3.1 km fra Liselund Ny Slot
Gratis parkering
3 værelser på 1.salen i hovedhuset.
1.3 km fra Liselund Ny Slot
      2.3 km fra Liselund Ny Slot
        4.0 km fra Liselund Ny Slot
        Vis flere hoteller i Borre
        Anmeldt d. 8. september 2023 fra mobile enheder

Havde 2 nætter på slottet, som var super hyggeligt. Virkelig slotsatmosfære, kun selvfølgelig godt trænge til en opdatering, men for de penge dealet kostede, fik man meget for pengene.
        Flot velkomst med kaffe og kage og aftensmaden var ganske fin. Vine der kunne tilkøbes var særdeles flotte til en god pris.
        Værelset var rent og pænt med eget badeværelse.
        Så alt i alt en god oplevelse, kan anbefales.

Dato for ophold: november 2022
        Tak, Peter S
        Anmeldt d. 31. juli 2023

Fantastisk skøn beliggenhed i naturskønne omgivelser. Lidt overraskende at der alene var udenlandsktalende personale. Værelserne var fornuftige. Deres morgenmad var ganske fortrinligt med et rigt varieret udbud. Deres 3 retters aftensmad var uovertruffen veltilberedt og delikat.

Dato for ophold: juli 2023
        1  Tak, Pristed
        Anmeldt d. 10. juli 2023

Holdt min 70 års fødselsdag på Liselund Ny Slot for 28 gæster.
        Et fantastisk dejligt sted. Smukke omgivelser, romantisk slot.
        Alle var begejstret. Maden var flot opsat og meget velsmagende.
        Der var 3 veganere/gluten fri gæster med, og deres mad var ligeså vellykket og vel tilberedt som alt andet.
        Stor ros til vores søde værtinde Dana og hendes personale, og tak for en fantastisk weekend den 8-9 juli 2023.
        Hilsen Karen Howitz Johansen

Dato for ophold: juli 2023
        Tak, Karen Howitz J
        Anmeldt d. 9. juli 2023

Vi var 2 ældre par på slotsophold, havde købt det til en meget fordelagtig pris på en deal.
        Vi syntes vældig godt om det hele, på trods af, at alt virker forsømt og nedslidt.
        Men vejret var skønt, maden helt fin og værelserne ok.
        Også meget flinkt personale fra Polen, taler lidt dansk.
        Men havde vi betalt fuld pris, var vi blevet skuffede...

Dato for ophold: juni 2023
        • Rejsetype: Rejste med venner
        Tak, 356janeq
        Anmeldt d. 25. juni 2023

Flot lille slot som ligger i dejlige omgivelser ved park og ned til klinten ved stranden. Meget venligt og imødekommende personale. Middag blev serveret i stemningsfuld spisestue. Fint værelse med mange bevarede detaljer. Lækker morgenmad og slottets egen påfugl som tilskuer fra haven. Husk fodtøj til en vandretur langs klinten. Anbefalelsesværdigt.

Værelsestip: Husk fodtøj til vandretur
        Dato for ophold: juni 2023