Torben E

Dejlig oplevelse på fint lille slot

Anmeldelse af Liselund Ny Slot
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 25. jun. 2023
Flot lille slot som ligger i dejlige omgivelser ved park og ned til klinten ved stranden. Meget venligt og imødekommende personale. Middag blev serveret i stemningsfuld spisestue. Fint værelse med mange bevarede detaljer. Lækker morgenmad og slottets egen påfugl som tilskuer fra haven. Husk fodtøj til en vandretur langs klinten. Anbefalelsesværdigt.
Værelsestip: Husk fodtøj til vandretur
5,0 ud af 5 boblerVærdi
5,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
3.1 km fra Liselund Ny Slot
Gratis parkering
3 værelser på 1.salen i hovedhuset.
1.3 km fra Liselund Ny Slot
      2.3 km fra Liselund Ny Slot
        4.0 km fra Liselund Ny Slot
        Vis flere hoteller i Borre
        Anmeldt d. 19. juni 2023 fra mobile enheder

Et helt igennem fantastisk sted. Meget autentisk. Ingen TV eller radio, så man går helt i “Zen”. De smukkeste omgivelser. Små fine værelser. Fine måltider, dækket op inde og ude på terrassen med hvide duge. Personalet er de rareste og mest servicemindede vi nogen sinde har mødt. Tak Claudia og Anna.

Tak, 712jeanniem
        Anmeldt d. 18. juni 2023

Liselund ny slot har fantastiske udenoms arealer og en virkelig smuk beliggenhed. Slottet trænger til gennemgående renovering og rengøring. Sengene var 1.90 og fjedrene kunne mærkes på hele kroppen. Maden var en sær blanding med dild på det meste af maden. Ikke et sted vi behøver besøge igen. Ps. Stedets ansatte er fra Polen, så man skal kunne engelsk.

1  Tak, Anette E
        Anmeldt d. 1. juni 2023

Et anbefalelsesværdigt sted for en eller flere overnatninger,
        Vi blev installeret i tårnværelset som er meget specielt, hvorefter vi gik en tur i den smukke park.
        Aftenmåltidet var lækkert med en dejlig flaske vin til.
        Hvis jeg skal finde noget negativt om opholdet kunne jeg nævne at der er 70 trappetril op til sengen i tårnværelset, hvilket ikke generede os (vi er kun 70 år), ellers var alt godt.
        Carsten Lejre

Dato for ophold: maj 2023
        Tak, Carsten M
        Anmeldt d. 1. juni 2023 fra mobile enheder

Jeg inviterede min mor på slottet til mors dag. Opholdet var super skønt med smukke omgivelser, lækker aftensmad og morgenmad, fritgående fasaner der synger i skoven og utrolig hjælpsom og flink beværtning.

Opholdet på Liselund Slot gav følelsen af at være på et rigtigt og eventyrligt slot

Vi kommer helt klart igen!!

Mvh
        Victor

Værelsestip: Sæt god tid af til at gå en tur i parken og skoven. Det er en utrolig smuk oplevelse.
        Dato for ophold: maj 2023
        Tak, Trail26283584744
        Anmeldt d. 1. december 2022

Min mand og jeg har sammen med et vennepar haft et par rigtig dejlige dage på Liselund Ny Slot. Vi blev modtaget og fik anvist vores værelse og fik samtidig en rigtig god samtale om dagligdagen på slottet.
        Fra værelset havde vi en flot udsigt over søen og parken og nød synet af påfuglene som var der. Til eftermiddags kaffen fik vi en dejlig kage, virkede hjemmebagt. Aftensmaden var flot serveret og smagte virkelig godt.

Dato for ophold: november 2022
        • Rejsetype: Rejste med venner