Anmeldt d. 9. juli 2020

Vores forventning om et Bed and Breakfast booket på Hotels.com blev desværre langt fra indfriet på Bakkegården og vi kørte derfra med en fornemmelse af et simpelt, upersonligt vandrehjem med gennemgående selvbetjening. Dette kan være helt ok, men til prisen for værelse uden sengelinned eller morgenmad forventede vi os noget helt andet.

Vi ankom til Bakkegården efter den korte køretur fra Møns Klink kl 15.30. Iflg vores oplysninger skulle receptionen være åben fra 15.00 til 17.00 - her var dog bare en konvolut med nøgle og diverse oplysninger - så farvel til den personlige velkomst og betjening, trods kun 2 timers åbent.
Efter vi havde betalt 795 kr for et dobbeltværelse med (fandt vi ud af) 2 enkeltsenge uden sengelinned, som man så betaler 2x65 kr oveni, får vi møvet sengene sammen, som vi er vant til.
Herefter bevæger vi os ud til haven med vores bøger - jow - her en en mageløs udsigt fra plasticstolene, og vi hører flere, der taler om de manglende toilet, og badeforhold. Vi havde godt nok set det var til deling, men havde ALDRIG drømt om at vi - ihverfald i vores fløj (værelse 7) var 7 værelser om EET toilet og EET bad - - medmindre man gad gå til en af de andre 2 bygninger hvor det var ligeså galt fat.
I disse Corona tider er det HELT uacceptabelt
Vi kommer i seng, og nyder samtlige naboernes nattelyde - og vi må sige de var forskellige - igennem de papirstynde vægge.
Efter at have betalt 795kr og 2x65 kr for linned på dette vandrehjemslignende sted, beslutter vi os for ikke at betale 2 x 95 kr for morgenmad, men planlægge at køre tidligt til vores hotel i indre københavn, med eget bad og toilet, rent sengetøj ganske gratis, og med god udsig og personlig betjening uden venten, til blot 750 kr.
Men da vi ville checke ud kl. 7.50 havde den ansvarlige ikke tid og bad os vente indtil kl. 8, så igen farvel til den personlige, velkomne betjening!!

Værelset blev booket d.30/5 2020, så det er næppe manglen på værelser der er tilfældet, men SKULLE det være tilfældet, ser vi meget nødigt de billigste værelser.

Vi har rejst verden rundt i flere år og dette år har vi været på Danmarks tur. Desværre er der her tale om den ringeste overnatning i forhold til prisen. Vi ønskede ikke at betale endnu mere for morgenmad (95kr) på dette Bed and (without) Breakfast, så dette kan ikke bedømmes.

Ganske enkelt - Bakkegården har en fantastisk udsigt og rene værser - men det er alt for dyrt til værelses prisen!

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Claus L
Svar fra ledelsen:Svarede d. 9. august 2020

Hej Claus

Du har også anmeldt os på hotels.com
Jeg svarer dig hermed med samme tekst herunder.
Dog vil jeg tilføje at vi overholder alle anbefalinger vedr. Corona krisen. Vi har haft mange gæster fra den sundhedsfaglige sektor og alle har rost os for vores håndtering.
Men hvis du kan pege på noget vi har overset, er du mere end velkommen til at vende tilbage.
Vi vil på ingen måde udsætte gæster, personale eller os selv for risiko

aug. 7, 2020 af Vivi

Kære Claus
Tak for din anmeldelse.
Jeg har vist svaret dig et andet sted, hvor du også har anmeldt Bakkegaarden.
Det er ærgeligt at I ikke syntes om Jeres ophold og vi er ikke vant til at vore gæster får så dårlig en oplevelse af Bakkegaarden.
Ja, Bakkegaarden er et gammelt sommerpensionat og med den arkitektur der hører til et sommerpensionat. Her møder man de andre gæster, vi sørger for at her er hyggeligt, at det er muligt at sidde ude og nyde udsigten, at der er gratis kaffe/the, at der er god og fortrinsvis økologisk morgenbuffet.
Alle værelser er indrettet af lokale kunstnere og ja, vi er et sted med en anderledes oplevelse end på et hotel.
Alle de ting du ikke syntes om, dem kan I altid finde på et hotel med stjernemarkeringer - så er I sikre på at få det I ønsker Jer.
Bedste hilsner
Vivi
Indehaver Bakkegaard Møns Klint

Anmeldt d. 15. september 2019

Stedet ligger med idyllisk og nogle værelser har flot havudsigt, men værelserne er dyre ift hvad man får. Lidt som et vandrehjem , hvor man deler toilet og bad med mange andre, selv medbringer linned eller lejer det osv.

Dato for ophold: september 2019
Tak, 553hanned
Anmeldt d. 4. august 2019

Bakkegaarden ligger vidunderligt. Stedet har en venlig og fællesorienteret atmosfære. Ikke langt til Møns klint og beliggende i et smukt landskab. Selve konceptet med skøn morgenmad og høflig selvbetjening kan varmt anbefales.

Dato for ophold: juni 2019
Tak, 829madsh
Bakkegaard G, Ejer hos Bakkegaarden Møns Klint, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. august 2019

Tak for den fine anmeldelse og tak for besøget på Bakkegaarden

Bedste hilsner
Vivi

Anmeldt d. 16. juni 2019

Er lige kommet hjem fra dejligt ophold på Bakkegården i Busene på Møn.
Fantastisk dejligt sted i fredet område og med priviligeret udsigt over marker og ned over Busene Huse og ud over Østersøen.
Der er opstillet stole, så man efter endt turisme kan sidde afslappet og nyde solnedgangen og fuglesangen.
Dejlige værelser, og værtsparret gør at opholdet giver en stemning af at "være på landet" dog med lokalt, professionelt tilsnit.
Maden er rigelig, moderne og veltilberedt, og man kan tilkøbe herlige lokale øl, vinkortet fejler heller intet.
Eneste positive kritik er måske at morgenmaden burde være kl. 7.30 i stedet for kl. 8.
Helt afgjort et sted man vil vende tilbage til.

Mvh Kirsten

Værelsestip: Værelser med Havudsigt og udsmykkede af lokale kunstener
Dato for ophold: juni 2019
Tak, kirstenagnete
Anmeldt d. 12. oktober 2018

Vi ankom trætte om eftermiddagen godt brugt af en vandring på en af ruterne på Camønoen.
Vi blev meget venligt modtaget og fik anvist vores værelse.
Det var så smukt dekoreret,at det nærmede sig en kunstudstilling.
Ude i haven er der en skøn udsigt over Østersøen, og alt er kunstfærdigt anbragt.
Der er fri selvbetjening af øl,vand og vin.Her handler det om tillid.
Der er skønne opholdsrum. Alle er indrettet ,så øjnene får noget st se på.
Glimrende morgenmad serveret af værtinden på en buffet.
Eneste minus er den aftensmad, man selv skal varme i en mikroovn. Det er ikke nogen nydelse. Og har man ikke bil, er dette den eneste mulighed for aftensmad.

Værelsestip: Alle værelser er smukt indrettet.nogle har bedre udsigt end andre
Dato for ophold: september 2018
Tak, Jørgen J