Bakkegaarden Møns Klint
Vis priser
Kan du lide at spare penge? Vi søger på op til 200 websites for at finde de laveste priser
Stege Nor(Stege)
  • Gratis internet
Anmeldt for 19. juli 2016

12 gamle venner hygger sig 3-4 dage et sted i Norden, mindst en gang om året.... 2014 Gudhjem. 2015 Strib. 2016 Mön og på Bakkegården fandt vi natur, kultur, plads, hjemmelavet mad, omtanke, varme, hjälpsomhed og en himmelseng med havudsigt og nattergalesang hele den lange lyse nat.

Værelsestip: himmelseng med havudsigt og nattergalesang
  • Overnattede: maj 2016, rejste med venner
Tak, LouiseBoMo
Anmeldt for 29. maj 2016 fra mobile enheder

Vi var på miniferie 2 dage på Møn. Omgivelserne er pragtfulde. Værelserne var i den beskedne ende, men hyggelige med kunst. Man skulle selv lægge sengetøj på.
Maden var ok, men morgenmaden i de meget skrabede ende. Betjeningen var venlig og der var rent. Men alt i alt synes jeg ikke man får nok for pengene.

Overnattede: maj 2016, rejste som par
1  Tak, Anni J
Anmeldt for 26. maj 2016

Vi bookede et værelse på Bakkegården, fordi vi gerne ville se Møns Klint. Dejligt uhøjtideligt sted, vidunderlig økologisk morgenmad. Der blev solgt kunst af lokale kunstnere, og vi endte med at tage hjem med et maleri under armen!

Overnattede: juli 2015
Tak, lonerathjen
Anmeldt for 24. september 2014

Jeg valgte stedet som rekreation efter 2 hjerteoperationer.
Det var det bedste jeg havde gjort, og lige hvad jeg trængte til.
Et unikt sted, fremragende hjemmelavet mad, pragtfulde rolige omgivelser, med en hel unik udsigt.
Et værtspar som er opmærksomme på at du som gæst har det rigtigt godt.
Opholdet var helt igennem godt for mit helbred, kom hjem med masser af mod på livet, et Stort tak til Bakkegården.

• Overnattede: juni 2014, rejste alene
2  Tak, Bjørn Tor M
Anmeldt for 17. august 2014 fra mobile enheder

Det var nu 4. gang vi overnattede på dette skønne sted med det venlige og imødekommende personale. Her vender vi tilbage hvert år! Her er også mulighed for at afholde kurser og møder. WiFi. Kan varmt anbefales

Overnattede: august 2014, rejste med venner
Tak, Bo N