Bakkegaarden Møns Klint
B&B Tiendegården(Borre)(Meget for pengene!)
78 $
74 $
Orbitz.com
81 $
187 $
89 $
70 $
Besparelsesbesked! 13 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 13 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 80 $ pr. overnatning.

139 $
Hotels.com
TripAdvisor
  • Ved stranden
Anmeldt for 24. september 2014

Jeg valgte stedet som rekreation efter 2 hjerteoperationer.
Det var det bedste jeg havde gjort, og lige hvad jeg trængte til.
Et unikt sted, fremragende hjemmelavet mad, pragtfulde rolige omgivelser, med en hel unik udsigt.
Et værtspar som er opmærksomme på at du som gæst har det rigtigt godt.
Opholdet var helt igennem godt for mit helbred, kom hjem med masser af mod på livet, et Stort tak til Bakkegården.

• Overnattede: juni 2014, rejste alene
2  Tak, Bjørn Tor M
Anmeldt for 17. august 2014 fra mobile enheder

Det var nu 4. gang vi overnattede på dette skønne sted med det venlige og imødekommende personale. Her vender vi tilbage hvert år! Her er også mulighed for at afholde kurser og møder. WiFi. Kan varmt anbefales

Overnattede: august 2014, rejste med venner
Tak, Bo N
Anmeldt for 24. august 2013

Vi skulle finde et sted til en enkelt overnatning til rimelige penge og fandt Bakkegaarden på nettet. Da vi ankom blev vi super begejstrede. Du kommer til et sted med den skønnest tænkelige udsigt. Dernæst møder du vidunderlig venlig betjening - et skønt værelse og hvis du har lyst er der mulighed for spisning om aften. Om morgenen er der dejlig morgenmad med økologiske produkter (og TAK! Det er fra lokal producenter også!) og alt indtages i spisestuen med den pragtfulde udsigt. How can it get any better than this?
Jeg ved én ting med sikkerhed -- at jeg skal tilbage og tilbringe flere dage på det her sted og se mere af Møns guddommelige natur!

• Overnattede: august 2013, rejste som par
2  Tak, webklan
Anmeldt for 6. august 2012

Vi lagde vejen forbi Bakkegaard på en cykelferie og havde en rigtig god oplevelse. Værterne og personalet var imødekommende, og vi følte os med det samme hjemme. Fantastisk udsigt, dejlig mad og hjemlige rammer.

• Overnattede: august 2012, rejste som par
1  Tak, Lisbeth M
Anmeldt for 6. august 2012

Bakkegaarden er et hyggeligt sted tæt på Klinten. God morgenmad og suveræn service. Smukke kunstneriske værelser med dejlig udsigt og god seng. Håndvask på værelset. Kun 1 toilet + brusebad til 7 værelser.

• Overnattede: august 2012, rejste med venner
1  Tak, BNIE