“Lækkert smørebrød”

Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 23. august 2020 fra mobile enheder

Restaurant ligger i et rigtigt hyggeligt område, som signaler afslapning. Vi blev mødt af en venlig tjener, som levede op til stedets atmosfære. Vi valgte 2 stykker smørrebrød hver. Forvent ikke traditionelle stykker fra din barndom, men åben sindet og glæd dig til ny fortolkninger af det danske smørebrød. Dejligt sted, som kan anbefales.

2  Tak, carstenmadsen

Anmeldt 18. august 2020

Vi fik en god modtagelse af en sød og rar medarbejder. Maden kom kvikt, men vi kunne ikke få lidt smør til rugbrødet med sild , det var ikke en del af konceptet. Kartoflerne til silden var uregelmæssige kogt nogle var rå andre ok. Det skulle vise sig at den måde at koge kartofler på fortsatte på min kartoffelmad, hvor jeg skulle have røgede kartofler, der var 3 tynde skiver , som måske var de røgede kartoffel chips. Det er den dyreste kartoffelmad jeg nogensinde har fået.
Det er en restaurant i den dyre ende pris og indhold passer ikke sammen.

1  Tak, hobis
Anmeldt 17. august 2020

Min mand og jeg var på Christianshøj i dag til frokost. Ankom kl. 12.30 som de første og fik lov at vælge voresbord udenfor.
Der var tydeligvis tale om gode råvarer og tænkt over tilberedningen, men vi syntes ikke så godt om helhedsindtrykket. Mest bemærkelsesværdigt var nogle næsten rå kartofler til både sildemaden og kartoffelmaden. De gule tomater var tilsyneladende syltet i noget surt og harmonerede ikke med resten.
Da vi spurgte efter noget smør til sildemaden var svaret, at det hørte altså ikke til den servering. Måske man kunne lade gæsten være lidt medbestemmende her? Hvor svært er det at servere lidt smør? Ellers var der ikke noget i vejen med betjeningen, men vi har ikke lyst til at prøve deres meget begrænsede aftenmenu, specielt ikke når man tydeligvis ikke ser sig i stand til at være fleksibel i.f.t. gæsternes ønsker.
95 kr. for en kartoffelmad er ærligt talt også over målet.
Endelig var der ikke en eneste flaske håndsprit at få øje på hverken på toilettet eller der, hvor vi spiste.

Tak, Anne B
Anmeldt 15. august 2020 fra mobile enheder

Vi havde set frem til frokosten på Christianshøjkroen, efter at have overvejet andre restauranter. Vi fik en meddelelse om at det var vigtigt vi ankom til tiden, så vi var det 10 minutter før.
Efter selv at have måtte hente menuen, kunne vi afgive vores bestilling 40 minutter efter ankomst. Andre gæster måtte også vente uendeligt længe.
Den flinke tjener beklagede ventetiden og sagde at det ville vare et stykke tid inden maden kom, da der var et større selskab. Vi måtte bede om noget brød for at stille den værste sult (og kom til at betale for det!)
HVORFOR sørger ledelsen ikke for bedre planlægning? Det er hverken gæster eller ansatte tjent med.
Mht maden levede den ikke helt op til forventningerne. En anretning med maltsild og kartofler bestod af to meget tynde strimler sild med tilbehør. Kyllingen med svampe smagte mest af mayonnaise, men tataren var frisklavet og med interesant tilbehør. Det gode rugbrød var lidt for tyktskåret, kniven kunne ikke skære igennem det, så smørrebrødet måtte spises som håndmad. Vi bad om regningen samtidig med at vi fik maden for at undgå yderligere ventetid. Samlet blev det til en ØV-oplevelse!

Tak, Multisense
Anmeldt 10. august 2020

Restauranten ligger gemt i skoven, så vi havde nok ikke fundet derud uden en lokal anbefaling. Stedet serverer moderne nordisk mad, med fokus på madspild og økologi. Vinkortet rummer overraskelser. Vi tog den helt store skovtur, og man går IKKE sulten fra bordet!

Tak, IvyogJesper

Rejsende, der kiggede på Christianshøjkroen, kiggede også på

Har du været i Christianshøjkroen? Fortæl om dine oplevelser!