Åben i dag: 09.00 - 17.00
Go’ Motion

Ecco dalen er helt sikkert spændende og man får mega meget Motion hvis man går gennem skoven , dog... læs mere

Anmeldt d. 12. august 2020
212vivim
Esbjerg, Danmark
fra mobile enheder
Flot

Super dejligt og flot, plads til at bevæge sig og få nogle kilometer i benene. Specielt hvis man er... læs mere

Anmeldt d. 17. oktober 2020
820bentg
Kalundborg, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 19. juli 2020 fra mobile enheder

Vi ankom i bil til p-plads v Ekko dalen og fik prøvet den. Mine drenge syntes det var sjovt og det var virkelig flot med klippe væggen på den anden side. Vi gik så op til Rytterknægten forbi den gamle borg.
Det var en helt fantastisk gåtur i unik natur i en rigtig “trolde”-skov tur.

1  Tak, Michael V
Anmeldt d. 15. juli 2020

Vi startede ved Rytterknækten - Bornholms højeste punkt - og gik ca en km til vi kom til ekkodalen. vi gik gennem hele ekkodalen.

Vi ville gerne have spist på Ekkodahlshuset, men alt var optaget.
I stedet fik vi en kop kaffe og børnene en krølle-bølle is ved kiosken.

Herefter gik vi tilbage til rytterknægten, ad en anden fin sti med en lang gangbro og trappe.

super fin tur.

Det kan betale sig, at komme tidligt til rytterknægten. Vi havde den for os selv da vi kom ved 9-tiden, men da vi var retur efter et par timer var der fyldt med mennesker.

Tak, 118jannis
Anmeldt d. 13. juli 2020

En gennemsnitlig seværdighed. På en måde et "must see" på Bornholm, men alligevel ikke så imponerende. Super smukke omgivelser, så hvis ikke du får lavet et ekko, så er det en flot gåtur rundt.

Ekkoet er virkelig sløvt, så det er ikke det, du skal komme for.

Dårlige parkeringsmuligheder, dog gratis. Mikro-pladser, så kom ikke i en stor bil

Besøg evt. Ekkodalshuset eller spis en Krølle-bølle-is

1  Tak, frederikkeguld
Anmeldt d. 12. juli 2020 fra mobile enheder

Dette er sted hvor der kan prøves Ekkodalen og hvis man har lyst en god og lidt hård vandringstur op på klipperne
Men selve turen op over klipperne er meget spændende og værd at prøve, især hvis man gerne vil opleve naturen tæt på

Tak, 697dannir
Anmeldt d. 11. juli 2020

Jeg var her med skolen for mange år siden og synes dengang at ekkoet var total højt. Nu hvor jeg tager mine børn med derover virker det ikke så prangende mere.
Kom for naturens skyld

Tak, godmadnu