Åben i dag: 09.00 - 20.00
Go’ Motion

Ecco dalen er helt sikkert spændende og man får mega meget Motion hvis man går gennem skoven , dog... læs mere

Anmeldt for 3 dage siden
212vivim
Esbjerg, Danmark
fra mobile enheder
Vandringstur

Dette er sted hvor der kan prøves Ekkodalen og hvis man har lyst en god og lidt hård vandringstur... læs mere

697dannir
Glostrup, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 2. juli 2020 fra mobile enheder

Dette fantastiske sted er virkelig en tur værd, men husk det rette fodtøj og lidt at drikke og en kiks, det er nødvendigt. Vi fulgte den gule rute som gik langs med Ekkodalen og stok og sten hen imod Dronningestenen, WOW et syn og wiew, det er for guderne skønt. Turen gik videre med den gule prik (gul rute) på træerne undervejs ( der er virkelig god “mærkning” på træer og sten. Vi når frem til rytterknægten og kravlede op tårnet og fik om muligt et wiew af de gode, bedre. Tilbage af fine skov stier til vores automobil (CITROÉN C3). Godt mærket i benene gik turen mod hovedstaden på Bornholm. Anmeldelse følger.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, portor60
Anmeldt d. 1. juli 2020 fra mobile enheder

Ekkodalen er et af de steder der bare skal opleves, når man er på Bornholm.
Når det er sagt, så er det nu ikke den fedeste oplevelse.
Det blæste en smule og ved ikke om det er grunden til at ekkoet ikke var der. Ungerne råbte og råbte uden megen resultat.
Der er mange smukke steder på Bornholm og dette er ikke mere end noget andet.
Synes ikke det er den køreturen værd.

Dato for oplevelse: juli 2020
1  Tak, madshjorth
Anmeldt d. 6. juni 2020

Sjovt sted for børn og voksne, men kunne desværre ikke få ekkoet frem. Der er en flot natur, og man kan godt komme frem med dårlig fysik.

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, 11s_renc
Anmeldt d. 10. februar 2020

Ingen ekko, men et dejlig sted, området er flot, vi gik en dejlig tur i ekkodalen. Bare en roligt sted

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, Freedom113200
Anmeldt d. 9. november 2019 fra mobile enheder

Ekkodalen har gode vandrestiger alt fra 1.7- 7 kilometer man skal huske gode vandreskoene Vi gik kongestigen på 6 km
Meget varierende natur

Dato for oplevelse: november 2019