Åben i dag: 09.00 - 20.00
Vandringstur

Dette er sted hvor der kan prøves Ekkodalen og hvis man har lyst en god og lidt hård vandringstur... læs mere

697dannir
Glostrup, Danmark
fra mobile enheder
Ekkodalen, sjov for børn og smuk natur

En smuk lang gåtur igennem Ekkodalen forbi Rytterknægten med fantastisk udsigt fra tårnet på... læs mere

Anmeldt for 4 dage siden
641steenc
Odense, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 6. juni 2020

Sjovt sted for børn og voksne, men kunne desværre ikke få ekkoet frem. Der er en flot natur, og man kan godt komme frem med dårlig fysik.

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, 11s_renc
Anmeldt d. 10. februar 2020

Ingen ekko, men et dejlig sted, området er flot, vi gik en dejlig tur i ekkodalen. Bare en roligt sted

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, Freedom113200
Anmeldt d. 9. november 2019 fra mobile enheder

Ekkodalen har gode vandrestiger alt fra 1.7- 7 kilometer man skal huske gode vandreskoene Vi gik kongestigen på 6 km
Meget varierende natur

Dato for oplevelse: november 2019
Tak, sophial578
Anmeldt d. 6. november 2019 fra mobile enheder

Almindingen og Ekkodalen byder på flere godt afmærkede traveture. Selv gik jeg fra P-Pladsen ved Lilleborg over broen, igennem skoven op til Rytterknægten. Herfra videre ud igennem skoven og fulgte ruten mod Ekkodalen. Tog turen op over Ekkodalen, forbi Dronningestenen. Ned i dalen og tilbage til Lilleborg via Rytterknægten. En lille tur på ca. 8 km. Desværre var det tykt tåget, så med begrænset udsyn. Fog flot at se skoven og omgivelserne indhylet i tåge. Gir en anden floot oplevelse af naturen. En meget okkuperet travetur og derfor ikke velegnet for gangbesværet. Kan sagtens traves af hele familien. Husk egnet fodtøj.

Dato for oplevelse: november 2019
Tak, lassetripsen
Anmeldt d. 6. november 2019

Selvom der ikke er rigtig mange oplysninger om området, når man er der. Så er Ekkodalen absolut et besøg værd. Naturskønt, dejlige gåture også til Gamle Borg.

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, Linnert