Dejlig overraskelse

Forventede ikke så meget og blev virkelig positivt overrasket. Mange fine biler og de var velholdte... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
RandiThyregaard
Næstved, Danmark
fra mobile enheder
Rigtig mange gode, gamle og sjove biler

Anmeldt d. 10. oktober 2019
Ronald B
Hvidovre, Danmark

Anmeldt d. 10. oktober 2019

Ikke kun på en regnvejrsdag absolut et besøg værd. Der står virkelig mange biler og motorcykler. Alt er pænt fremstillet og der er pinligt rent. Eneste lille minus er, at der så mange biler, at man kun kan se enkelte biler indefra, men alligevel er udstillingen spændende.

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, Ronald B
Anmeldt d. 16. juli 2019

Fint sted at se på gamle biler, hvis det skulle ske at blive regnvejr. Specielt fornøjeligt er det at se de gamle Østeuropæiske bilmærker man husker fra sin barndom.

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, Flenser66
Anmeldt d. 12. februar 2019

Der er ikke bare biler,mc,knallerter og taktorer,men også udstilling af gammelt værksted.Det meste er samlet af Ole Hermansen og hans kone

Dato for oplevelse: maj 2018
Tak, sejer45
Anmeldt d. 15. august 2018

Besøgte museet sidste år. Det er overvældende, at se så meget på en gang. Derfor gentager jeg besøget, (denne gang sammen med min søn), når vi kommer til Bornholm i år.

Dato for oplevelse: oktober 2017
Tak, Torben L
Anmeldt d. 18. juli 2018

det var en god oplevelse som man ikke bør snyde sig selv for at gå indenfor og se alle de gamle køretøjer ( knallert,motorcykel, biler m.m)

Dato for oplevelse: juli 2018
Tak, JohnRibe