“De lækreste frokosttarteletter”
Anmeldelse af Restaurant Ekkodalshuset

Restaurant Ekkodalshuset
Beskrivelse: God ærlig mad fremstilles og serveres i ånd fra vores bedstemødre. Reservation anbefales. Med venlig hilsen. Joan & Christian
Anmeldt 12. august 2021 fra mobile enheder

Vi havde bestilt bord en uges tid i forvejen (en god ide) og ville gerne sidde ude i det gode vejr.
Vi fik anvist vores bord og en tjener gik med til bordet med menukort. Vi bestilte hver vores tartelet, noget lokalt vand og noget lokalt øl.
Drikkevarer blev hurtigt serveret og maden kom hurtigt efter; en kæmpe “skal” fyldt med høns-i-asparges og pyntet med persille. Enkelt og som det skal. Det smagte så fantastisk, så jeg overvejede og der var plads til en mere. Det var vist ok, ikke at prøve.
Tak for skøn mad og venlig betjening. Vi vil gerne komme igen.
Klart anbefalelsesværdigt - men husk bordbestilling for en sikkerheds skyld.

Tak, Duedam

Anmeldt 12. august 2021

Et rigtig godt måltid, 2 tarteletter og 1 fiskelet, lækkert tillavet og tilberedt, serveret med et smil og indimellem en kvik bemærkning. Herligt. Koncerten helt i top, vil godt have lov at rose de frivillige, som havde utrolig godt styr på hvad der skulle ske udendørs.

Tak, ingerh964
Anmeldt 11. august 2021 fra mobile enheder

Rigtig god mad og lokal fadøl til fornuftige penge. Tarteletter med høns kan anbefales. Der var efterfølgende koncert med Tørfisk som fuldendte en kanon oplevelse omgivet af stedets glade frivillige

Tak, Børge A
Anmeldt 11. august 2021 fra mobile enheder

Vi reserverede bord en lille uge (husk det). Venlig betjening af alle de tjenere som kom vores vej. Tarteletten var værd at skrive hjem om, og min mormor giver også pariserbøffen 5 stjerner

Tak, maloualtintas
Anmeldt 8. august 2021 fra mobile enheder

Burger og svaneke øl. God og hurtig betjening. Maden smagte virkeligt godt og øllet var dejligt koldt , så vi vender snart tilbage.

1  Tak, bkpef

Rejsende, der kiggede på Restaurant Ekkodalshuset, kiggede også på

Har du været i Restaurant Ekkodalshuset? Fortæl om dine oplevelser!