“God dansk mad og høflig betjening”
Anmeldelse af Restaurant Ekkodalshuset

Restaurant Ekkodalshuset
Beskrivelse: God ærlig mad fremstilles og serveres i ånd fra vores bedstemødre. Reservation anbefales. Med venlig hilsen. Joan & Christian
Anmeldt 11. august 2021 fra mobile enheder

Vi reserverede bord en lille uge (husk det). Venlig betjening af alle de tjenere som kom vores vej. Tarteletten var værd at skrive hjem om, og min mormor giver også pariserbøffen 5 stjerner

Tak, maloualtintas

Anmeldt 8. august 2021 fra mobile enheder

Burger og svaneke øl. God og hurtig betjening. Maden smagte virkeligt godt og øllet var dejligt koldt , så vi vender snart tilbage.

1  Tak, bkpef
Anmeldt 6. august 2021 fra mobile enheder

Det kan helt klart anbefales at prøve deres tartelet. Den smager fantastisk. Man kan ikke tage til Bornholm uden

Tak, M3370ULlaurak
Anmeldt 31. juli 2021 fra mobile enheder

Dejligt sted med behagelig stemning. Fin betjening trods mange gæster.
Vi fik tarteletter - en hver - meget stor og rigtig god.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 714katrinel
Anmeldt 30. juli 2021 fra mobile enheder

Fik tarteletten på ca.500 g
Den smagte som forventet, hvilket skal tolkes positivt
Høflig og dejlig betjening.
Prisen rimelig

Dato for besøg: juni 2021
Tak, TrailBlazer751885

Rejsende, der kiggede på Restaurant Ekkodalshuset, kiggede også på

Har du været i Restaurant Ekkodalshuset? Fortæl om dine oplevelser!