“Ok tartelet rigtig god burger.”
Anmeldelse af Restaurant Ekkodalshuset

Restaurant Ekkodalshuset
Beskrivelse: God ærlig mad fremstilles og serveres i ånd fra vores bedstemødre. Reservation anbefales. Med venlig hilsen. Joan & Christian
Anmeldt 29. juli 2020 fra mobile enheder

Vi var 2 par afsted, husk at bestille bord om sommeren. De voksne fik kæmpe tarteletten. Den var ok, meget fyld når den nu vejer 600 g. Vores drenge fik bruger og de var meget tilfredse.
Gik en lang tur først kan anbefales.

Tak, reneduevang

Anmeldt 24. juli 2020 fra mobile enheder

Lækker kæmpe tartelet og venligt personale. God service. Familien smage på deres Rom ganske gratis. Men de fik så også solgt 2 flasker til os
Husk at booke bord i forvejen.

Tak, 643camillae
Anmeldt 21. juli 2020 fra mobile enheder

Vi havde hørt meget om stedets tarteletter, men måtte desværre erfare en gennemsnitlig smag med kedelig udtryk ved servering (skal/tarteletfyld/persille). Der mangler noget særpræg/egnsspecialitet i smagen samt mere indbydende udseende ved servering, fremfor at det fremstår som tarteletter i masseproduktion. Overordnet set kan tarteletterne tilnærmelsesvis sammenlignes med standardtarteletter - dog i større skal. Pris: 139 kr. pr tartelet.
Husk at bestil bord hvis I skal spise her, da der i sommertiden er konstant udsolgt.

Tak, JimmiN_13
Anmeldt 20. juli 2020 fra mobile enheder

Dejligt sted, hvis man kan få plads udenfor. Er mest kendt for der super gode og store tarteletter, men deres fisketallerken kan varmt anbefales

Tak, JohansenDK
Anmeldt 20. juli 2020 fra mobile enheder

Super god betjening og søde over for medbragte hund. Og lækker (stor) tartelet
Temmelig mæt familie...

Tak, anderschristianb

Rejsende, der kiggede på Restaurant Ekkodalshuset, kiggede også på

Har du været i Restaurant Ekkodalshuset? Fortæl om dine oplevelser!