Hyggelig privat havn omgivet af røde fiskerhytter.

Anmeldt d. 11. september 2020
748Rita
Århus, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 11. september 2020 fra mobile enheder

Det er den fineste havn og et skønt fiskerleje at besøge. Havnen lidt for sig selv og omgivet af fine små røde fiskerhytter, som ikke er til helårsbolig. Havnen er privat og lille med en vanddybde på 1 meter. Omkringliggende er der et større sommerhusområde.
Havnen er godt beskyttet af en dækmole. Små og få gæstesejlere er velkomne i havnen. Den er hjem for en del lokale joller og de nævnte rødmalede hytter, som er et smukt syn.
Der er en havneforening bag , og det fremgår af info, at de er på Facebook og i det hele taget moderne og udadvendte.
Tæt på området er Boderne præsenteret også
Restaurant ( lukket p.t.), tøjbutikken Pia Stærmose, Galleri og vandreture, og der er strand på begge sider af havnen.
Vi mødte og talte med en lokal fra Arnager, der også har en hytte og gik tur med sin hund, som morede sig med at promenere med en fisk i munden og fik min mand med i at kaste den gentagne gange som en “bold”.
Det er på tide at tilføje denne skønne havn til Tripadvisor, så det gjorde jeg med stor glæde omgående.

Dato for oplevelse: september 2020
Tak, 748Rita