Hotels.com
Orbitz.com
ZenHotels.com
StayForLong
CheapTickets
Priserne leveres af vores partnere for ét værelse med variable opholdsregler som oplyst af ejendommen og afspejler værelsespriserne pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Anmeldt d. 9. august 2021

Holder jer væk! Stedet er ulækkert og klamt! Dette vandrehjem anbefales ikke på nogen måde!
Vi fik at vide af ejeren at vi havde betalt overpris gennem Hotel.com, men de ville ikke refundere differencen!

Personalet er virkelig dårligt. Stol ikke på de billeder som I ser på HOTEL.com... Værelserne er i dårlig stand og ulækre...

Find noget andet!

Dato for ophold: august 2021
1  Tak, SamC4373
Anmeldt d. 17. juni 2021

Godt smadrede i ben og fødder - og solskoldede i nakkerne - efter en lang, solbeskinnet vandredag fra Dueodde blev vi overstrømmende modtaget på Rosengården, hvor vi havde bestilt en vandrepakke (3 måltider, værelse med linned og håndklæder):

“I ligner nogen, der kunne bruge noget koldt at drikke...?”

Jo tak, vi kunne faktisk godt bruge både kold saft og varm kaffe. “Jamen, det kommer jeg over med til jer,” smilede den søde vært.

Vi havde knap sat rygsækkene fra os på det hyggelige værelse, før saft og kaffe stod serveret på vores lille terrasse ud mod den smukke have. Fantastisk velkomst!

Senere fik vi serveret fadøller, chips og aftensmad (hæderlig lasagne, glimrende rabarbertrifli) på terrassen - det var som at have indlogeret sig på et rigtigt hotel; men til lavpris.

Næste morgen: Stor morgenmadsbuffet, ikke fancy, men frisk og godt - og rigeligt til at smøre madpakker af til den videre færd.

Til sidst en hjertelig afsked med det søde værtspar. Vores bedste ophold på vandreturen Bornholm rundt.

Værelsestip: Værelse 25 ud mod haven
Dato for ophold: juni 2021
Tak, Christian M
Anmeldt d. 31. maj 2021

Dejligt sted med gode faciliteter og okay mad. Der er også mulighed for at spille spil i haven. Desværre var personalet ikke særlig gæstfrie da vi besøgte stedet og vi havde ikke lyst til at blive og nyde den flotte have. Vi blev skyndet på under morgenmaden og der blev kommenteret på de mængder af mad vi tog: "Hold da op så har i også til hele dagen...".

Alt i alt var det ikke en særlig rar oplevelse, hvilket er ærgerligt da stedet i sig selv er meget godt.

Dato for ophold: maj 2021
Tak, Groeffeldyret
Anmeldt d. 29. maj 2021

En uge før ankomst fik vi besked om at vi ville blive opgraderet til et hotel i Aakirkeby (samme ejer)
Det vi ikke fik at vide var at den vandrepakke vi havde købt umiddelbart ikke kunne betjenes inde på hotellet af hotellet. Dette da det var ubemandet. Ejer af hostel kom så kl. 18:30 med vores aftensmad som bestod af glaskartoftler med noget der skulle ligne frikadeller. Der var kun adgang til vand på vores toilet på 1. Sal. Kaffemaskinen virkede ikke som annonceret og der blev ikke taget hånd om dette efter vi sammen med anden familie havde gjort opmærksom på det. Heldigvis den eneste dårlige oplevelse på hele vores vandring rundt om skønne Bornholm.
Vi benytter ikke dette sted en anden gang.

Dato for ophold: maj 2021
Tak, kjeldstigp
Anmeldt d. 3. september 2020

kunne på ingen måde anbefale det her, det er et klamt sted. maden er på ingen måde friskt. det kommer direkte fra mikroovnen og bliver derefter serveret dagen efter, og personalet er virkelig dårligt. allesammen hold jer væk

Dato for ophold: september 2020
1  Tak, maltehansen