“Fremragende!”

Kadeau
Prisklasse: 62 US$ - 153 US$
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer

Spændende smagsoplevelser. Fint afstemte vine. Vidunderligt personale.
En helt igennem fremragende aften.

Steen Colberg Jensen

Dato for besøg: juni 2022
Tak, steencolbergj

Anmeldt 30. maj 2022 fra mobile enheder

Dejlig og god mad på højt niveau, leveret af et stort ungt og engageret kokketeam.
Dejlig menu med mange dejlige smagsnuancer og godt valg af lokale og egne produceret råvare.
Generelt god og venlig betjening, dog med enkelt eller to swipser, så ikke må leveres på 1* Michelin restaurant
Location er direkte i vandkanten og sammenholdt med det åbne køkken og spiserummet, fåes det nok ikke meget bedre.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, Mads5492
Anmeldt 7. oktober 2021 fra mobile enheder

Lokal urtehave, naturen omkring stedet, havet og fermentering er nøgleordene hos Kadeau Bornholm. Hvilken nærhed i retterne, betjening og vinene. Fra tid til anden dumper man ned i de her ekstravagante steder i ens liv. Dette her var en af dem. Hvis man kunne tage "min forståelse af råvarer og sammensætning" og drysse Michelin ud over det, så besøg Kadeau.
Men en fantastisk aften. Maden er helt i top. Skøn betjening. Mageløse vine.

Dato for besøg: oktober 2021
1  Tak, DenTatoveredeKok
Anmeldt 22. juli 2021 fra mobile enheder

Netop hjemkommet fra en fremragende middag på Kadeau Bornholm. Er virkelig en fornøjelse når madkundskab og lokale råvarer går op i en højere enhed. Vi fik 4 delikate snacks og derefter 13 serveringer. Dertil en vinmenu og en juicenenu til chaufføren og junior. Alt serveret knivskarpt og med masser af velsmag. Skaldyr og sprøde urter, kold og varmrøget laks, palthäst og havgus samt glødbagte skalotteløg m roser og fyrretræ står tilbage som mine favoritter. Den vedhængende vinmenu sad lige i skabet, hvorimod et par af juicene var lidt vage i forhold til maden. Betjeningen i top som forventet. Udsigten excepsionel. Stor anbefaling herfra.

Dato for besøg: juni 2021
3  Tak, MadBeer
Anmeldt 18. juli 2021 fra mobile enheder

Jeg var i går derude til det som skulle sige Vau for mig.det startede rigtigt godt jeg fik en fantastisk juice menu til maden de første 3/4 af aftenen var tjeneren nærværende ,dog når vinene skulle beskrives var det som om han læste op af en bog og temmelig utydelig.så faldt standarten noget glemte at fylde vand på .de to kød retter var noget fra standarden det kylling kød jeg fik kunne ikke tygges og blev sendt ud uden at tjeneren bemærkede det ,kødet var velsmagende dog med rigelige sener ikke lige standarden var bordet enig i. Til prisen må jeg sige noget fra hvad jeg havde forventet.
Men flot sted og det var så det.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 965carlp

Rejsende, der kiggede på Kadeau, kiggede også på

Har du været i Kadeau? Fortæl om dine oplevelser!