“Endnu en fantastisk oplevelse på Kadeau”
Anmeldelse af Kadeau

Kadeau
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer

Med udsigt over vandet i denne skønne restaurant kan man næsten ikke bede om mere. En 15 rettere menu med vin menu fik vi serveret og det er nytænkende og spændende retter. Der er meget personale på gulvet og hurtig betjening, men der er alligevel masser tid til at nyde maden.
Det er ikke billigt at besøge Kadeau, men når man ved at man får en sublim oplevelse er det helt i orden.
Kaffen tog vi udenfor med den smukke udsigt over Østersøen.

Dato for besøg: september 2020
Tak, hellehedek

Perfekt aften med store smagsindtryk der skifter fra ret til ret. En servering og personale med meget høj faglighed - et helhedsindtryk der aftenen ril en oplevelse af de helt store. Vinen var samtidig nøje afstemt og uden overdrive i passende mængde og en særlig oplevelse

Dato for besøg: september 2020
Tak, Futte_15
Anmeldt 23. august 2020 fra mobile enheder

Syntes desværre at retterne var en smule kedelige i smagsindtrykket. To retter var dog særligt lækre, deres kold og varmrøget laks samt deres kålret.
Alt i alt syntes jeg ikke det bare pengene værd.

Tak, thomasrY1465SG
Anmeldt 5. juli 2020

Vi havde glædet os til endelig at spise på Kadeau. Og da vi endelig kom til Bornholm, ja så skulle vi jo afsted.
Prisen for menuen er 1650kr og den "billige" vinmenu stod i omkrin 1100kr medens den "klassiske" kostede næsten 2000kr. Min mand valgte den klassiske.

Der var indslag af noget nytænkende og spændende i menuen, men det blev ved det. De to kødretter var decideret kedelige.
Betjeningen var meget varierende, nogle var grænsende til kejtet i deres betjening, andre var gode til at forklare ideen bag maden og indhold
Men det helt store men, er at prisen sammenholdt med niveauet er ALT for høj. ALT for høj. Den ligger i niveau med Noma, som er milevidt foran mht genialitet og kreativitet.
Så pris og niveau hænger ikke sammen. Og selvom maden var ganske god, så står den slet ikke mål til de priser man tager.
Vi havde plan om at tage Københavner afdelingen når den åbner igen, men jeg tror vi smutter fordi Jordnær istedet. Der er prisen cirka den samme, men niveau et helt andet.
Tror vi blev enige om at udsigten var ganske god, det var bare ikke nok til at løfte oplevelsen.

Tak, Belladella1
Anmeldt 29. februar 2020 fra mobile enheder

Menu på 10 retter med masser af skåle, serveringer og armbevægelser. "Et strå" kunne give anledning til en eksotisk forklaring. Meget lidt rigtig omani tvist og virkelig velsmag, som man kan huske. Vigtigere at se ud end at give smagsoplevelser - hellere 7 retter med smag i stedet. Kokken burde f eks prøve en aften på Kiin Kiin. Tidligere besøg med og med færre retter var en mere rimelig oplevelse

Dato for besøg: juli 2019
Tak, larss692

Rejsende, der kiggede på Kadeau, kiggede også på

Har du været i Kadeau? Fortæl om dine oplevelser!