“Hyggelig”
Anmeldelse af Restaurant Thai House

Restaurant Thai House
Anmeldt 31. juli 2020

Det er en super hyggelig restaurant, hvor hele familien kan spise god mad og hygge med hinanden i fine lokaler..

1  Tak, svenss0nl

Anmeldt 31. juli 2020

Maden er meget frisk, sushi er lækker, og vi fik en god service. Tjeneren smiler meget godt. Vi kommer igen.

1  Tak, 470steffenc
Anmeldt 11. juli 2020

En rigtig dårlig oplevelse, jeg har aldrig oplevet så dårlig sushi alt det friture stegte mad smagte af gammelt olie.. ikke besøget vær.

Tak, X7420SZoliverh
Anmeldt 10. juli 2020

Der er travlt da vi kommer. Vi får anvist bord. Venter 45 min på at maden kommer. Men kun maden til min mand. Han når at spise færdig - efter jeg har sagt, at han bare skal spise så maden ikke blir helt kold. Stadig ingen mad til mig. Vi går op for at betale og jeg siger, at jeg synes det ville klæde dem, at give mig min sodavand gratis for min manglende mad. Det ville hun imidlertid ikke, men kunne gå med til, at jeg ikke skulle betale for den mad jeg havde bestilt, men aldrig fik. Dårlig service !!!!! Men kan jo ikke udtale mig om maden

Tak, 349susannea
Anmeldt 7. juli 2020 fra mobile enheder

Der var ikke det store udvalg i frokost buffeten. Maden der var tilbage smagte ikke besynderligt godt. Deres frikadelle menu til børnene bestod af to små, halv lunkne frikadeller med slattede pommes frites til. Personalet virkede meget trætte, og uden lyst til at skulle betjene som sådan. Ved selvfølgelig ikke om de havde haft travlt inden vi kom.

Tak, 286gittej

Rejsende, der kiggede på Restaurant Thai House, kiggede også på

Har du været i Restaurant Thai House? Fortæl om dine oplevelser!