Åben i dag: 10.00 - 17.00
Fantastik udsigt

Udsigten er besværet værd. 170 trapper. Solen skinnede, og udsigten var fantastisk uanset hvor vi... læs mere

Anmeldt d. 10. august 2021
Linda P
fra mobile enheder
Lækker udsigt

Super lækkert udsigt. Ungerne elskede det. De synes også det var sjovt og gå op ad alle de trapper..

Anmeldt d. 12. oktober 2020
djea2801
Ringe, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 10. august 2021 fra mobile enheder

Udsigten er besværet værd. 170 trapper. Solen skinnede, og udsigten var fantastisk uanset hvor vi stod.
Vi fik 20 minutter til besøget, og det var fint. Meget service minded personale.
Prisen var fin i forhold til oplevelsen.

Dato for oplevelse: august 2021
Tak, Linda P
Anmeldt d. 12. oktober 2020 fra mobile enheder

Super lækkert udsigt. Ungerne elskede det.
De synes også det var sjovt og gå op ad alle de trapper..

Dato for oplevelse: oktober 2020
1  Tak, djea2801
Anmeldt d. 20. september 2020

Besøgte fyret, en blæsende dag i september..
Fantastisk udsigt, langt omkring..
Gode parkerings mugligheder..
Må erkende, at Blåvands Hug, er rykket nærmere fyret, siden jeg lå i drengelejr i 1965, på Fyrvej 92, som hørte til Marie Jørgensens Drengeskole i Odense.
En skøn tis

Dato for oplevelse: september 2020
1  Tak, Bjarke L
Anmeldt d. 7. september 2020 fra mobile enheder

Super hyggeligt og Go udsigt
God tur på stranden
Gode parkerings muligheder
Godt sted ved solnedgang ...

Dato for oplevelse: september 2020
Tak, obinter
Anmeldt d. 11. august 2020

Flot udsigt fra Danmarks vestligste punkt. Det er ikke specielt krævende at gå op. Men der er ikke åbent når der blæser over 12 ms.

Dato for oplevelse: juli 2020
1  Tak, 423twanm