Åben i dag: 10.00 - 17.00
Lækker udsigt

Super lækkert udsigt. Ungerne elskede det. De synes også det var sjovt og gå op ad alle de trapper..

Anmeldt d. 12. oktober 2020
djea2801
Ringe, Danmark
fra mobile enheder
Fyret, i 17 sek.m.

Besøgte fyret, en blæsende dag i september.. Fantastisk udsigt, langt omkring.. Gode parkerings... læs mere

Anmeldt d. 20. september 2020
Bjarke L
Odense, Danmark

Anmeldt d. 21. maj 2016 fra mobile enheder

Efter en god tur langs stranden nåede vi til fyret. Efter ca 160 trin var vi på toppen, og nød udsigten.
Man kan se mod syd til Esbjerg og mod nord til Henne Strand,
En utrolig smuk natur.

Dato for oplevelse: maj 2016
1  Tak, 19sallyr
Anmeldt d. 7. maj 2016 fra mobile enheder

Gik fra blåvand via stranden til fyret. Udsigten var rigtig god på em dag hvor solen skinner. Men prisen for at gå op af de trapper er ret peberet.

Dato for oplevelse: maj 2016
1  Tak, michaeljD1093BJ
Anmeldt d. 25. april 2016 fra mobile enheder

Du besøg værd, hvis man kan lide god udsigt.man har et overblik over KalleMærsk hede, Blåvand, Vejers samt stranden til begge sider.

Dato for oplevelse: april 2016
1  Tak, 266palles
Anmeldt d. 3. marts 2016 fra mobile enheder

Jeg havde mine børn på 9 og 10 år med og de synes det var spændende først at være nede på stranden og derefter gik vi de 170 trappetrin op til fyrets top. Her kunne vi kigge hele vejen rundt.

Dato for oplevelse: marts 2016
1  Tak, anekatrineh
Ole Fredslund G, PR-chef hos Blåvandshuk Fyr, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. marts 2016

Hej Ane-Katrine

Dejligt at høre, at I havde en god oplevelse med både strandtur og fyrudsigt.

Med venlig hilsen

Ole
VisitWestDenmark

Anmeldt d. 9. februar 2016 fra mobile enheder

Der er en rigtig fin udsigt fra blåvandshuk fyret. Men selve fyret er meget kedeligt. Det kræver desuden nogenlunde god fysik at komme op/ned.

Dato for oplevelse: april 2015
1  Tak, mrxfyren

Kære Steffen

Vi er glade for, at du nød udsigten fra Blåvandshuk Fyr. Det er rigtigt, at det kræver en nogenlunde fysik at tage de 170 trappetrin op, men det gengæld er der, som du selv skriver, en fin udsigt, når man kommer op i toppen af fyret.

Med venlig hilsen

Ole