Klart et besøg værd

Anmeldt d. 30. oktober 2021
LowenDiosa
Horsens, Danmark

Anmeldt d. 27. maj 2022 fra mobile enheder

Super hyggeligt. Massere af dyr at kigge på lige fra grise til store løver. En oplevelse i børnehøjde. God mulighed for at have madpakke med. Minimalt ud valg af mad hvis man ikke har madpakke med.

Dato for oplevelse: maj 2022
Tak, nannaec
Anmeldt d. 18. april 2022 fra mobile enheder

Vi troede kun man kunne bruge et par timer men vi ende med at være der 4,5 time. Perfekt for børn. Kom helt tæt på dyrene i en hyggelig atmosfære.

Dato for oplevelse: april 2022
Tak, espendenmark
Anmeldt d. 7. december 2021

Jeg synes det er en nydelse at komme i Blåvands Zoologiske Hav, den er ikke som andre zoologiske haver, men et sted hvor man stille og roligt kan gå se hvor godt dyrene bliver behandlet.Det kan virkelig anbefales at bruge en time eller to i haven

Dato for oplevelse: december 2021
Tak, Lars Jørgen K
Anmeldt d. 30. oktober 2021

kom tæt på dyrene og meget hyggelig lille zoo, familievenligt der er også stor parkeringplads foran ved indgang og prisen er heller ikke så galt.

Dato for oplevelse: april 2021
Tak, LowenDiosa
Anmeldt d. 5. august 2021 fra mobile enheder

En rigtig hyggelig Zoo hvor man kan se at hvert fald 80-90% af dyrene har det godt.. hvilket man ellers kun ser i de Zoo hvor man kører rundt i bilen (egne oplevelser). Der er roligt og plads til alle. Børnene kan holde/klappe flere af dyrene og fodring af odderne var et kæmpe hit for min datter på 9år. Legepladserne er gamle men børnene synes det fedt fordi det er noget andet og nogle sjove ting de har. Alle pengene værd!

Dato for oplevelse: august 2021
Tak, Lena H