“Høflig personale og pæne lokaler.”
Anmeldelse af Blåvand Fiskerestaurant

Blåvand Fiskerestaurant
Anmeldt 3. september 2020 fra mobile enheder

Høflig personale og pæne lokaler. Serveringerne havde alle det samme tilbehør uanset hvilen ret. Fiskedellerne var de dårligste set i mands minde. Prøv at find et andet sted.

Dato for besøg: september 2020
Tak, knudkj_rgaardc

Anmeldt 1. september 2020

En fiskerestaurant i Blåvand må naturligvis besøges så tæt på havet! hvilken skuffelse var det, forretningen burde få et besøg af Gordon Ramsays! så der kan strammes gevaldigt op. 2 personer bestilte dagens menu a, 258 Kr.

Først en rejecocktail pyntet op med citron lidt kaviar æg i 2 farver, et par optøede orientalske muslinger ( har vi ikke selv nogle fra danske farvande ) en lille uspiselig hummer på størrelse med en 25 øre. dertil pæne men fuldstændige smagløse gumlerejer i et svøb af kedelige slatne asparges fra dåsen og en dressing som ikke gjorde nogen noget!

Nu til hovedretten stegt rødspætte: som blev serveret på en tallerken hvorpå også 4 kartofler, gulerod blomkål broccoli dænget op sammen med en lys sovs af ubestemmelig oprindelse! bad betjeningen om en ekstra tallerken så der kunne komme lidt styr på serveringen! Fisken så nydelig ud men! den var fuldstændig tør på oversiden nærmest tørfisk agtig absolut uden den mindste smag, hvad med lidt krydderi Hr. Kok !

At jeg ikke sendte det hele tilbage til køkkenet er mig stadig en gåde, gjorde den venlige servitrice opmærksom på de tørre fisk! hun ville lade det gå videre til køkkenet. Naturligvis ingen reaktion fra den kant.. betalte prisen og følte mig til grin! Besøgt 27. 08 2020 -betjent af Ulla

Tak, olea553
Anmeldt 1. september 2020 fra mobile enheder

Gennemsnitlig mad med rædsom betjening i overbefolket restaurant.

Vi havde valgt at tage til Blåvandshuk en sommer eftermiddag med høj sol. Det resulterede i at alle andre også havde fået den gode ide. Så Blåvnads fiskerestaurant var temlig fyldt da vi ankommer, men vi får et bord til 4. Dog havde restauranten glemt at vi er midt en globalpandemi, så vi sad tæt pakket på terrassen.

Af nok samme årsag var det selvfølgelig umuligt at få en tjener over til bordet. Så efter 20 minutter får vi bestilt. Vi venter derefter en time og ti minutter på vores 4 hovedretter, som til kokkens forsvar var ok velsmagende. Dog skuffende med mangel på friske råvarer når havet er så tæt på. ( Vi fik spurgt ind til om flere forskellige ting var ferske eller frosne).

Men gennem hele besøget på Blåvands fiskerestaurant blev vi mødt af uforskammet og dårlig betjening. Og da vi kommenterede servicen fik vi af vide at det var hvad man kunne forvente.

Desværre alt i alt en skuffende oplevelse, på en restaurant der ellers har gode muligheder. Men drukner i elendig service og nemme løsninger.

Tak, Stenderup6
Anmeldt 11. august 2020 fra mobile enheder

Var derinde for at fejre min fødselsdag med hele familien - nøj en omgang dårlig mad! Virkelig uappetitlig anretning af maden, hvor der blev lagt ligegyldig salat/kogte brocoli og blomkål ved siden af. Maden var tør, fisken var kedelig, kartoflerne fine, og en sovs der smagte af ingenting. Ikke 1400kr værd overhovedet. Jeg vil aldrig komme igen!

2  Tak, ceciliebendix
Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Købte sandwich og tunbøffer i butikken.
Det var gode sandwiches og tunbøfferne var også gode, men jeg har sjældent fået så dårlig betjening som jeg fik i butikken. Jeg ville gerne give 5 stjerner, men en sur assistent, der talte ned til mig og virkede meget irriteret ødelagde oplevelsen totalt. Virkelig ærgerligt for der er stort potentiale i sådan et sted, men jeg har været der for sidste gang.

1  Tak, Discover89941

Rejsende, der kiggede på Blåvand Fiskerestaurant, kiggede også på

Har du været i Blåvand Fiskerestaurant? Fortæl om dine oplevelser!