“Middel mad med middel men sød betjening”
Anmeldelse af Blåvand Fiskerestaurant

Blåvand Fiskerestaurant
Anmeldt 30. juni 2020 fra mobile enheder

Middel mad med middel men sød betjening. Ikke den store mersalgslyst eller vejledning. Høj pris i forhold til smag og kvalitet. Vi blev mætte og havde nogle hyggelige timer store som små.

Tak, J3734NLkimt

Anmeldt 29. juni 2020 fra mobile enheder

Virkelig dejlig nyrøget laks med dejligt tilbehør. Smukt anrettet. Dejligt glas kold hvidvin. Venlig betjening. Og man må have sin hund med i snor.

Tak, Henriette2690dk
Anmeldt 22. juni 2020 fra mobile enheder

Skuffende besøg. Fiskefrikadellen meget tør. Bad om en forklaring og fik et par nye fiskefrikadeller. Men lige så tørre. Pommes frites var heldigvis sprøde og øllen fra vadehavsbryggeriet var super god.
Alt for få tjenere til at kunne give en god service. Bad om ekstra remoulade. Dette blev glemt og var lidt lige meget da jeg skulle til at betale.

Tak, 840marlenej
Anmeldt 11. juni 2020

Mega dårligt stjerneskud fiske filerne var 90 procent panering, og smagte bare generelt dårligt, havde kvalme resten af aften. der ud over vi ventede over 1 time på vores mad, betjening var elendig,de lignede nogen som ikke gad og være der.

Tak, 120ulrika
Anmeldt 10. juni 2020

Vi ankommer til restauranten 18.15 og sidder til kl 18.25 før der kommer en tjener hen til os. Vi bestiller 3 stjerneskud , 1 schnitzel og 1 omgang pommefrits (til den bette). Klokken 19.25 går vi ind og spørger efter vores mad, og der bliver sagt at vi er nr. 3 i køen , så Max 5 minutter. Vores mad kommer kl. 19.35, dog uden pommes frit som vi må rykke efter, de kommer så 10 min. Efter det andet andet mad. Der bliver tabt en krebs fra den ene tallerken ved serveringen, og lidt efter kommer en fra køkkenet ud med den i hånden..
Maden var virkelig skuffende og smagsløs. Til schnitzelen var der meget kedelige grøntsager og glas kartofler og en dårlig sovs til.
HOLD JER FOR GUDS SKYLD VÆK HERFRA!!!!

1  Tak, 142lisb

Rejsende, der kiggede på Blåvand Fiskerestaurant, kiggede også på

Har du været i Blåvand Fiskerestaurant? Fortæl om dine oplevelser!