“God mad uden dikkedarer ”
Anmeldelse af Blåvand Fiskerestaurant

Blåvand Fiskerestaurant
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Rigtigt hyggeligt sted med god betjening og skøn mad. Både gode retter til børn som voksne. Vi fik fiskeretter som alle smagte vidunderligt. Vi kommer bestemt igen.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, 17bettinah

Anmeldt 24. juni 2016

Et dejligt sted hvis man er til fisk
Har helårsåbent.
Serverer buffet i weekenden.
Ligeret smut fra Vesterhavet.

Dato for besøg: marts 2016
Tak, avakker
Anmeldt 21. juni 2016 fra mobile enheder

Rigtig hyggelig restaurant med gode fiskeretter.

Buffeen bestod af 40 forskellige slags fisk og retter.

Super god service.

Dato for besøg: juli 2015
Tak, Kristoffer B
Anmeldt 20. juni 2016

Super lækker buffet, professionel og venlig betjening, masser af forskellige retter og alt hvad vi prøvede var veltilberedt. Kan klart anbefales. Vi kommer gerne igen.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Tk K
Anmeldt 21. maj 2016 fra mobile enheder

Super lækker fisk, vi fik stegte rødspætter og stjerneskud - frisk og flot servering, positive medarbejdere, gode siddepladser og hyggelig stemning.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, vibem2014

Rejsende, der kiggede på Blåvand Fiskerestaurant, kiggede også på

Har du været i Blåvand Fiskerestaurant? Fortæl om dine oplevelser!