Anmeldt d. 3. august 2021

Vi har en familie på 9 i to huse. Husene levede op til forventningerne. God lille græsplæne ved huset. Der var alt hvad vi skulle bruge. Personalet var hjælpsomme og flinke. Badelandet var helt i top. Lille legeland. Gode bowlingbaner. Gode legepladser og stor græsplæne med plads til boldspil m.m.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, Jandnielsen
Anmeldt d. 16. oktober 2020 fra mobile enheder

Fine hytter, gode vedligeholdte udenomsarealer og ok aktiviteter for børnene.
Lille fint svømmebad hvor man kan få en times tid eller to til at gå. Omklædningsfaciliteterne blev lidt beskidte i løbet af dagen.
Ligger lige op ad en ok fodboldgolf-bane. Centrets egen meget lille fodboldgolfbane er primært til de uøvede
Ikke langt til Blåvand og knap en halv time fra Esbjerg.

Dato for ophold: oktober 2020
1  Tak, anders_jensen82
Anmeldt d. 16. juli 2019 fra mobile enheder

Stedet er hyggeligt og børnene har det godt med gode mulighed til cykel og kommer i badeland vi har hygget os med at se området.
Det kan anbefales at tage her til . så bare kom i gang
Fiske sø 2km her fra

Dato for ophold: juli 2019
1  Tak, E3169MZthomas_
Anmeldt d. 12. juli 2019 fra mobile enheder

Super lækker ferie hus med alt hvad man forventer dejlig have mangler dog afskærmning ved trappe når der er små børn. Selve vandland var dejligt og ikke for lille i forhold til besøgende, dejligt med boblebad og sauna. Personalet var super flinke men restauranten var ikke noget særlig

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Pernille P
Anmeldt d. 7. maj 2019

Rigtig hyggelig tur. Rigtig god betjening på stedet. Fantastisk lækkert og billigt mad i restauranten. Alle var yderst tilfredse. Vi kommer gerne igen.
Skøn tur til Skallingen og shoppetur i Blåvand

Dato for ophold: maj 2019